همراه با آموزش

استخدام همراه با آموزش


ویژگی های سئو کار حرفه ای

در این بخش از مقالات شرکت طراحی سایت ، قصد داریم تا به معرفی ویژگی یک سئو کار حرفه ای بپردازیم. به صورت تعریفی بخواهیم یک سئو کار حرفه ای را معرفی کنیم این گونه است که:

فردی که با رعایت کردن استاندارد های روز  ، و توجه به الگوریتم ها اقدام به افزایش رتبه سایت در نتایج موتور های جستجو می کند ، سئو کار حرفه ای نامیده می شود.

هدف اصلی سئو کاران کسب کردن رتبه بالا در صفحات اول گوگل و کسب رتبه اول در موتور جستجو گوگل است . سئو از شروع طراحی سایت باید رعایت شود و پس از اتمام و راه اندازی سایت نیز همچنان ادامه دارد. در واقع یک سئو کار حرفه ای با یک طراح سایت متبهر مفهوم پیدا می کند. به عبارت دیگر تا زمانی که طراحی سایت به صورت سئو بیس طراحی نشده باشد، سئو مفهومی پیدا نخواهد کرد و یا بسیار پیچیده خواهد شد.

یک سئو کار حرفه ای می تواند هر سایتی را سئو نماید. مانند: شارژ ، چت روم ، فیلم و آهنگ ، نیازمندی ها ، سایت های با کلمات کلیدی دشوار ، سایت های بی محتوا ، سایت های شرکتی، سایت های فروشگاهی و.

سئو کار به کسی اطلاق می شود که از معمولا ترفند های سئو کلاه سفید استفاده می کند و از سئو کلاه سیاه پرهیز می نماید. سئو کلاه سفید یعنی کار کردن طبق اصول و قوانین گوگل که هزینه های میلیونی دارد. اغلب سئو کاران کلاه سفید نمی توانند سایت بی محتوا و سایت هایی که طراحی سایت آنها سئو بیس نبوده را سئو کنند.

seo process

شما اولین دیدگاه این مطلب را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *