images 2

افزونه های فرم ساز وردپرس

نبود افزونه ساخت و ایجاد فرم در وردپرس یکی از کمبود هایی است که در آن احساس می شود. به همین دلیل توسعه دهندگان، افزونه های فرم ساز وردپرس متعددی برای این منظور طراحی کرده اند. افزونه های ساخت و ایجاد فرم در وردپرس برای کاربردهای مختلفی ارائه می شوند.

انواع افزونه های فرم ساز وردپرس

  • افزونه فرم تماس با ما وردپرس
  • افزونه فرم سفارش خرید یا خدمات
  • افزونه فرم پرداخت وردپرس
  • افزونه فرم نظرسنجی وردپرس
  • افزونه فرم چند مرحله ای
  • و…

افزونه فرم تماس با ما وردپرس

یکی از ابتدایی ترین کاربرد افزونه فرم ساز وردپرس، ساخت فرم تماس با ما می باشد. یکی از ملزومات ایجاد درگاهی برای ارتباط کاربران با سایت افزونه فرم تماس با ما وردپرس می باشد. فری که می تواند در ساده ترین حالت خود شامل فیلد نام و ایمیل و محلی برای ثبت پیام کاربر باشد. و البته دکمه ثبت فرم! توجه داشته باشید اگر تنها به یک فرم تماس ساده نیاز دارید نیازی به نصب بهترین افزونه فرم ساز وردپرس نمی باشد!

افزونه فرم سفارش خرید یا خدمات

ممکن است یک سایت خدماتی داشته باشید که نیاز است مشتریان پیش از سفارش، فرم مصاحبه و… تکمیل نمایند. یا شاید قصد پیش فروش یک محصول را دارید. یا برای دریافت سفارش محصول با تنوع ویژگی ها نیاز است تا کاربر اطلاع دقیق مورد نیاز خود را تکمیل و برای شما ارسال نماید. در تمام این حالات و فرم های مشابه به افزونه فرم سفارش خرید یا خدمات نیاز خواهید داشت. بهترین افزونه فرم ساز وردپرس می تواند چنین امکانی را برای شما فراهم نماید.

افزونه فرم پرداخت وردپرس

آیا پس از دریافت اطلاعات از کاربر قصد دریافت هزینه از وی را دارید؟ در این حالت باید از افزونه فرم پرداخت وردپرس استفاده نمایید. یک افزونه فرم ساز حرفه ای وردپرس با امکان اتصال به درگاه بانکی این کار را ممکن می سازد. در انتخاب افزونه فرم پرداخت وردپرس توجه به سازگاری با درگاه بانک طرف قرارداد شما نیز باید مورد توجه قرار گیرد. بهترین افزونه فرم ساز وردپرس افزونه ای است که علاوه بر امکانات با زیرساخت موجود سایت شما نیز هماهنگی لازم را داشته باشد.

افزونه فرم نظرسنجی وردپرس

یکی از جذاب ترین فرم ها در سایت که همواره مورد توجه کاربران نیز بوده است فرم نظرسنجی می باشد. اگر یک سایت پربازدید دارید می توانید با استفاده از افزونه فرم نظرسنجی وردپرس محیطی جذاب برای کاربران خود ایجاد کنید. همچنین با این کار آن ها را زمان بیشتری در سایت خود نگه دارید.

سئوکار حرفه ای:مهندس مهدی مژدهی

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!