seo basics

مرحله 5: ردیابی موفقیت SEO شما

برای ردیابی موفقیت SEO خود ، بدانید که چگونه عملکرد خود را پیگیری می کنید. روشها و معیارهای گام نهایی در تنظیم استراتژی زیادی وجود دارد که میتوانید استفاده کنید، بنابراین اشتباه آسان است.

توصیه من این است: تمرکز بر اصول.

مهمترین معیارهای مربوط به جستجوگرها عبارتند از: الف) ترافیک ارگانیک و ب) موقعیت رتبه بندی متوسط ​​برای کلمات کلیدی که شما هدف قرار می دهید.

الف) اندازه گیری ترافیک آلی

اگر از Google Analytics استفاده می کنید، می توانید به سرعت مشاهده ترافیک ارگانی خود را با رفتن به:

اکتساب> تمام ترافیک> کانال ها> جستجوی آلی

analytics traffc

شما همچنین می توانید از Ahrefs Site Explorer  از نظر ترافیک ارگانی خود به همراه تعدادی از کلمات کلیدی که وب سایت شما در آن قرار دارد، استفاده کنید، موقعیت های آلی آن را برای کلمات کلیدی مختلف و بیشتر نگه دارید.

ahrefs organic traffic

ب) رتبه بندی خود را دنبال کنید

یکی دیگر از مهمات که شما باید در استراتژی جستجوگر خود اندازه گیری کنید این است که چگونه محتوای شما در گوگل در طول زمان رتبه بندی می شود.

یکی از راه های این کار این است که با استفاده از کنسول جستجوی گوگل که در آن شما می توانید اطلاعات مربوط به موقعیت متوسط، برداشت ها و کلیک های شما را برای کلمات کلیدی مختلف پیدا کنید.

google search console

شما همچنین می توانید  برای این منظور از رتبه بندی رکورد Ahrefs استفاده کنید – به شما اجازه می دهد تا تا 10،000 کلمات کلیدی را دنبال کنید، ببینید که چگونه رتبه بندی در طول زمان بهبود می یابد یا کاهش می یابد و با رقابت مقایسه می شود.

rank tracker

همچنین گزینه ای برای به روز رسانی ایمیل هفتگی یا ماهانه با تمام موارد فوق وجود دارد.

افکار نهایی

بهینه سازی موتور جستجو ( جستجوگرها ) می تواند رقابتی باشد، اما هنوز هم موثرترین راه برای راندن ترافیکپایدار به وب سایت شماست.

افزون بر این، تلاش هایی که شما برای بهینه سازی وب سایت خود برای جستجو انجام داده اید، با گذشت زمان به شما کمک می کند تا زمانی که با جستجوگرها سازگار هستید، ترافیک بیشتری کسب کنید .

برای رسیدن به این هدف، به یاد داشته باشید پنج مرحله از SEO خوب را دنبال کنید :

  1. کلمات کلیدی مرتبط با پتانسیل ترافیک جستجوی خوب را پیدا کنید
  2. صفحات را برای موتورهای جستجو و کاربران به طور یکسان ایجاد و بهینه سازی کنید
  3. اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما برای هر دو ربات و انسان قابل دسترسی است
  4. لینک های مرتبط را از سایر وب سایت های با کیفیت بالا بسازید
  5. پیگیری آنچه مهم است

با گذشت زمان، این فرایند به شما کمک می کند تا مجوز سایت خود را ایجاد کنید و شما قادر خواهید بود برای کلمات کلیدی تر رقابتی با حجم جستجوی بالا رتبه بندی کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!