images 2019 12 20T054341.849

عنوان سئو در وردپرس همان تایتل صفحه شماست که در افزونه سئو با نام عنوان سئو، مقدار دهی می شود. عنوان یکی از اصلی ترین و تاثیر گذار ترین معیار های کسب رتبه برای صفحات سایت شما محسوب می شود و امروز برای نوشتن آن تکنیک ها و روش های مختلفی به وجود آمده تا عناوین شما را تاثیر گذار تر و حرفه ای تر کند.

عنوان سایت چند کاراکتر باشد؟

اولین سوالی که در خصوص عنوان سایت یا عنوان سئو به گوش می خورد، اندازه استاندارد آن است چون برخورد با یکسری ارور ها در افزونه سئو وردپرس باعث آزار عده شده است که بلاخره چقدر طول عنوان ما باشد که در بهترین حالت باشیم!؟

سایت moz طول عنوان سئو را در سال 2019 از 50 الی 60 کاراکتر نهایتا اعلام کرد که دلیل این بازه هم حروف بزرگ و کوچک در زبان انگلیسی است که موجب بزرگتر و کوچکتر شدن حجم عنوان می شود.

شما هم بهترین میزان را 50 الی 60 کاراکتر در نظر بگیرید و خیلی هم بر روی طول آن حساس نشوید که حتما این مقدار باشد! چون موضوعات مهمتری از طول عنوان وجود دارد که باید توجه اصلی بر روی آن ها باشد تا کیفیت عنوان افزایش یابد.

عنوان سئو در وردپرس حالی دارد که در زمان انتخاب به رنگ های نارنجی و سبز در می آید که در زمان سبز بودن آن، نشان از اوکی بودن تعداد کاراکتر های استفاده شده در آن است.

اما نکته ای را هم در خصوص این افزونه بگویم که سعی کنید طول عنوان را تا انتها پر نکنید چون تنظیمات این افزونه در زبان فارسی کمی ایراد دارد و تا انتها پر کردن آن باعث می شود در نتایج گوگل بخشی از عنوان شما بصورت … نمایش داده شود، که این نوعی ضعف در عنوان نویسی شما محسوب می شود.

عنوان سئو همان عنوان صفحه (title) است؟

در باکس اول یوآست شما ۳ بخش را می بینید که در صورتی که از نسخه فارسی وردپرس استفاده نمایید، این سه بخش بصورت زیر ترجمه می شوند:

عنوان سئو (Title): این بخش در حقیقت عنوان صفحه شما را مشخص می نماید که در گوگل هم کاربران شما همین عنوان را خواهند دید. بنابراین در انتخاب عنوان صفحه دقت کنید زیرا بسیار اهمیت دارد.

نامک (URL): این بخش در افزونه یوآست به شما این امکان را می دهد که برای صفحه ای که دارید، آدرس مشخصی استفاده کنید و سعی کنید که URL صفحه شما کاربر پسند (user friendly) باشد.

توضیحات متا (Description): همانطور که از نام این بخش مشخص است این قسمت برای این است که شما توضیحات صفحه را در آن بنویسید و این بخش هم در گوگل برای کاربران نمایش داده می شود و بسیار مهم است زیرا باعث بالا رفتن نرخ کلیک (CTR) شما می شود.

سئوکار حرفه ای:مهندس مهدی مژدهی

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!