256

شرکت سئوی حرفه ای سیروتا

یک شرکت سئو حرفه ای با تجربه بالایی که در بهینه سازی سایت و سئو دارد میتواند شانس شما را برای افزایش حضور در رتبه اول موتور جستجو گوگل افزایش دهند، اما نباید هیچ وعده ای به عنوان تضمین قطعی بدهد. شما می توانید به بهترین شرکت سئو که دارای نمونه کار های فراوان و پروژه های SEO موفق برای کسب و کارها دیگر است اعتماد کنید .

باید توجه داشته باشید که برخی از شرکت ها از روش های (اسپمسئو کلاه سیاه در سئو سایت استفاده میکنند ! در روش های سئو کلاه سیاه از روش های غیر استاندارد ، متن ها و کلمات نامرئی ، بک لینک های اسپم و روش های دیگری استفاده میشود که میتواند باعث شود که سایت شما سریع تر به رتبه اول گوگل برسد ، اما پس مدتی بطور کلی از نتایج ورودی گوگل حذف خواهد شد!

شرکت سئوی حرفه ای سیروتابنابراین ممکن است یک شرکت سئو کلاه بردار یک قرارداد با شما منعقد کند و متعهد شود که با هزینه کمی وب سایت شما را در مدت کوتاهی به رتبه اول گوگل میرساند و حتی در واقعیت هم همین کار را انجام دهد ، شما هم که رتبه گوگل راه مشاهده کرده اید هزینه را کامل پرداخت میکنید ، اما پس از مدتی متوجه میشوید که رتبه سایت روز به روز افت میکند ! تا اینکه بطور کلی از نتایج گوگل حذف خواهد شد ! و درآن موقعیت شما هیچ راهی برای جبران خسارت های وارد شده نخواهید داشت !

 بر اساس معیارهای زیر،شرکت سئو‌ی خود را انتخاب کنید:

  1. اعتمادی که نسبت به یک شرکت به دست آورده اید: این اعتماد می تواند از طریق گفتگوی مستقیم، توصیه های همکاران یا تحقیق و بررسی خودتان به دست آمده باشد.
  2. منابع معتبر: اگر منبع معتبری (دوست، همکار یا وب سایتی قابل اطمینان)، شرکت سئو‌یی را به شما معرفی کرد می توانید با خیال آسوده تری روند بهینه سازی سایت خود را آغاز کنید.
  3. هماهنگی آداب ارتباطی: ممکن است طی مصاحبه با یک کارشناس سئو همه چیز به خوبی پیش برود و مطمئن شوید که فرد مصاحبه شونده از لحاظ فنی بسیار مطلع و خبره است. با این حال این امکان وجود دارد پس از مصاحبه حس رضایتی که انتظارش را داشته اید به سراغتان نیاید. بروز چنین احساسی معمولاً به دلیل عدم تطابق فرهنگی رخ می دهد.بهتراست در این شرایط به دنبال فرد دیگری باشید.
  4. ساختار قرارداد و قیمت گذاری: معمولاً قرارداد شرکت های سئو به صورت شفاهی منعقد شده و سپس به صورت کتبی ثبت می شود. بیشتر شرکت های سئو پیش از آغاز کار مبلغی را دریافت می کنند، پس از آن شما باید برای دوره زمانی مشخصی، مبلغی را به صورت ماهانه به آن ها پرداخت کنید. همچنین، معمولاً پس از پایان قرار داد، قراردادی جدید برای حفظ و نگهداری موقعیت وب سایت ثبت خواهد شد. قیمت گذاری خدمات سئو شبیه به شرکت های مشاوره است. با این حال اگر در قراردادتان بند یا تبصره ای غیرمعمول مشاهده کردید، بهتر است پیش از عقد قرار داد درباره آن تحقیق کنید.

نکات حرفه ای برای انتخاب شرکت سئو مناسب:

  • اگر کسب و کارتان به گونه ای است که سئو و بهینه سازی سایت برایتان اهمیت بالایی دارد، بهتر است فکر برون سپاری را از ذهن خود بیرون کنید و یک متخصص سئو را به صورت تمام وقت استخدام کنید. مطمئن باشید یک شرکت سئو نمی تواند به شکل یک متخصص سئوی درون سازمانی از منابع و امکانات شما استفاده کند. بهتر است در ابتدا از یک شرکت سئو به صورت برون سپاری کمک بگیرید و با گذشت زمان فردی را برای انجام امور بهینه سازی سایت خود استخدام کنید.
  • اگر تصور می کنید هزینه شرکت های سئو بیشتر از توان مالی تان است، پیشنهاد می کنم یک سئوکار مبتدی را برای وب سایت خود استخدام کنید و در مرحله بعدی از یک شرکت سئو برای انجام امور مشاوره بگیرید. مطمئناً این روش به زمان و برنامه ریزی بیشتری احتیاج دارد، اما از لحاظ هزینه به نفع تان خواهد بود.
  • به یاد داشته باشید که سئو برای همه کسب و کارها مناسب نیست. رقابت بسیار شدیدی در سئو وجود دارد به طوری که 95% از کلیک ها بر روی صفحه اول گوگل انجام می شود که 60% الی 70% این کلیک ها مختص به 4 لینک برتر نتایج جستجو است. به همین دلیل فرآیند سئو به هزینه، زمان زیاد و برنامه ریزی دقیق نیاز دارد. بنابراین اگر شرایط  و تعهد لازم برای انجام سئو و بهینه سازی سایت را ندارید، بهتر است آن را فراموش کنید زیرا تغییر رتبه وب سایت تان از صفحه 5 به صفحه 2 نتایج جستجو تاثیری عمیقی بر روی کسب و کارتان نخواهد داشت.

cropped seowork.ir 300x42 1

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!