download 2

متا تگ :

متا تگ ها کدهای HTML ای هستند که به موتورهای جستجو همینطور کاربران کمک می کنند تا محتوای صفحات سایت بهتر درک شوند. دقت داشته باشید که متا تگ ها جز محتوای اصلی صفحه محسوب نمی شوند.

هدف اصلی از به کار بردن متا تگ ها، توصیف بهتر محتواست. بنابران متا تگ ها به جای قرار داشتن در قسمت <body>، در قسمت <head> صفحه قرار دارند. از آنجا که پیاده سازی متا تگ ها نیاز به دانش برنامه نویسی دارد، شاید مهارت کافی برای قرار دادن آنها را نداشته باشید. با این وجود استفاده از آنها در موفقیت سئوسایت امری ضروریست.

نحوه ایجاد خودکار متاتگ در وردپرس:

ابتدا وارد هاست خود شوید سپس فایل مربوط به قالب وردپرس را در حال ویرایش قرار دهید و کدی که در زیر قرار دارد را به انتهای آن اضافه نمایید.

این کد به این صورت عمل می‌کند که  قسمت‌هایی از محتوای هر پست را دریافت می کند و آن را به صورت یک قالب متا تگ‌های description و… ذخیره می کند، که انجام چنین کاری موجب می‌شود که دیگر نیاز نباشد به صورت دستی این قسمت‌ها را وارد نمایید و بیشتر تمرکزتان بر روی محتوایی باشد که ایجاد می‌کنید.

۱۲

۳

۴

۵

۶

۷

?php function create_meta_desc() { global $post; if (!is_single()) { return; } $meta = strip_tags($post->post_content);$meta = strip_shortcodes($post->post_content);

$meta = str_replace(array(“\n”, “\r”, “\t”), ‘ ‘, $meta);

$meta = substr($meta, ۰, ۱۲۵);

echo “<meta name=’description’ content=’$meta’ />”;

}

add_action(‘wp_head’, ‘create_meta_desc’); ?>

 

 

 

 

 

 

 

 

اما برای اینکه کدبالا تاثیر بهتر داشته باشد و به خوبی کار کند باید محتوای خوبی داشته باشید.

در آخر فایل را ذخیره نمایید و آن را در قسمت پرونده‌های وردپرس آپلود نمایید.

توجه نمایید که قبل از اینکه تغییرات ایجاد کنید حتما یک نسخه پشتیبان تهیه نمایید.

images

سئوکار حرفه ای:مهندس مهدی مژدهی

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!