download 8

چرا سئوی سایت انقدر مهم است؟

یکی از مهمترین دلایلی که باید به فکر سئوی سایت مان باشیم تا یک سئو کار حرفه ای شویم صرفه جویی در هزینه تبلیغات است.

از طرفی هر تبلیغاتی شاید برای کسب و کار شما سودمند و هدفمند نباشد! در خیلی از کمپین های تبلیغاتی دیده شده افراد زیادی فقط برای کنجکاوی روی بنر تبلیغاتی مورد نظر کلیک می کنند.

در واقع ورود این افراد به سایت مورد نظر فایده ای ندارد که هیچ بلکه باعث ضرر برای فرد تبلیغ کننده است. به این خاطر می گویم ضرر چون در بسیاری از تبلیغات اینترنتی در حال حاضر هزینه ها بر اساس کلیک ها محاسبه می شوند.

سئو کار حرفه ای در رشت

ولی زمانی که افراد از طریق گوگل وارد سایت شما شوند این ترافیک برای شما بسیار هدفمند خواهد بود. و درصد خیلی بیشتری ممکن است به مشتریان سایت شما تبدیل شوند.

 

این یک حقیقت است که هدفمند ترین مشتریان برای شما از طریق گوگل ایجاد می شوند نه راه دیگری. همین حالا اگر خودتان به دنبال خرید وسیله ای به صورت اینترنتی باشید چه کار می کنید؟

مسلما وارد سایت گوگل می شوید و از طریق آن شروع به پیدا کردن وسیله مورد نظر خود می کنید. از بین سایت های نمایش داده شده در صفحه اول وارد یکی از آن ها می شوید و خرید خود را انجام می دهید.

 

برای سئو کار حرفه ای بودن اگر می خواهید از هزینه های سنگین برای تبلیغات در امان باشید و مشتریان هدفمندی را برای کسب و کارتان فراهم کنید این محصول دقیقا به درد شما می خورد.

 

چرا باید محصول سئو کار حرفه ای را تهیه کنید؟

اگر می خواهید به واسطه سایتتان ترافیک بیشتری را جذب کنید باید در عبارات کلیدی مختلف مربوط به کسب و کارتان صفحه اول گوگل باشید. از طرفی ترافیک بیشتری که به صورت هدفمند باشد مشتریان بیشتری را هم با خود به همراه دارد.

download

در این محصول آموزشی دقیقا مو به مو به شما می گویم چه طور باید به صورت کاملا اصولی سایت خود را سئو کنید تا از طریق عبارات مختلف و مربوط به حوزه کاری خود به صفحه اول گوگل برسید. درست مثل وب سایت سئو کار سیروتا که در عبارات و کلمات کلیدی زیادی صفحه اول گوگل است.

دفتر مرکزی تیم سئو کار حرفه ای سیروتا واقع در رشت خیابان لاکان می باشد

جهت برقراری ارتباط با تیم پشتیبانی اینجا کلیک فرمایید

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!