download 71

 مولفه‌ های تاثیرگذار در یک پروژه سئو:

۱- هزینه “هاست” با کیفیت

تهیه یک هاست مناسب با زمینه کاری وب سایت که از کیفیت خوبی برخوردار بوده و با توجه به پایداری و عدم قطعی، می‌تواند در سئو، موثر باشد. چنانچه طراحی سایت با CMS وردپرس انجام شده است، پیشنهاد میشود از هاست  وردپرس استفاده شود. لذا هزینه هاست با توجه به نوع خدمات شرکت سرویس‌دهنده میزبانی، متفاوت خواهد بود و بخشی از هزینه های سئو را تشکیل می‌دهد.

۲- محتوای مناسب

یکی از موارد بسیار مهم در پروسه سئو، تهیه محتوا و به‌روز رسانی مرتب اطلاعات سایت است. طی الگوریتم‌های گوگل در نشان دادن وب سایت‌ها در نتیجه جستجوی کاربران، اگر عنوان مطالب شما جذاب باشد، مخاطب تصیم می‌گیرد روی آن کلیک کند. عنوان مقالات و محتوای مندرج در سایت به همین دلیل اهمیت دارد. زیرا هرچه عنوان مطالب شما جذاب‌تر و کارآمدتر باشد، مخاطبان بیشتری روی آن کلیک می‌کنند و در نتیجه نرخ کلیک بالاتر می‌رود. پس برای ایجاد محتوای جذاب در صفحات اصلی سایت و مقالات مندرج در وبلاگ، باید هزینه کرد.

۳- هزینه رپورتاژ آگهی

ثبت آگهی تبلیغاتی در وب سایت‌های پربازدید و مرتبط با زمینه‌کاری وب‌سایت، یکی دیگر از اجزای تعیین کننده هزینه سئو سایت محسوب می‌شود. درج رپوتاژ آگهی در این دسته وب سایت‌های خبری و پربازدید، منجر به ورود ترافیک کاربران به سمت سایت خواهد شد.

۴- خرید بک لینک از سایت‌های معتبر

شما باید اعتبار تجارت آنلاین خود را بالا ببرید. گوگل باید با ورود ترافیک از طریق سایت‌های معتبر به سایت شما، تشخیص بدهد که مطالب شما نزد مخاطبان محبوب است. سپس به مروز زمان مطالب وب سایت محبوب و پربازدید را در نتایج جستجوی کاربران و در صفحه اول، نمایش خواهد داد.

۵- هزینه ساخت تیزر و محتوا 

شبکه‌های اجتماعی در عصر جدید، تبلیغ‌کننده‌های پربازدید و جذابی هستند که می‌توانند به بهبود جایگاه وب‌سایت کمک شایانی کنند. صرف هزینه برای ساخت تیزرهای تبلیغاتی متفاوت و درج آنها در شبکه‌های اجتماعی که آمار بازدیدکنندگان آن در حال رشد است، می‌تواند در افزایش ترافیک سایت و در نتیجه ارتقای رتبه سایت موثر باشد.

۶- هزینه برندینگ

برای اینکه یک جایگاه مناسب در موتورهای جستجو داشته باشید از ابتدا برای نام برند خود سرمایه‌گذاری کنید. یک برند موفق می‌تواند در جذب کاربران بیشتر به سمت وب سایت موثر باشد. برای انتخاب نام برند می‌توانید با مشاوران متخصص در این زمینه در ارتباط باشید و از خلاقیت آنها در این زمینه بهره بگیرید. در نتیجه هزینه برندینگ در رشد سئو سایت، تاثیر بسزایی خواهد داشت.

۷- دستمزد نیروی انسانی

تمامی اقداماتی که از ابتدا اعلام شد اعم از سئو Off-Page و On-Page توسط متخصصین و افرادی که در این زمینه فعالیت دارند، انجام می‌شود. هزینه آخر در سئو دستمزد این افراد است که در یک پروژه سئو به صورت مداوم و دوره‌ای بررسی‌های لازم بر روی کلمات کلیدی، جایگاه وب سایت طی زمان‌های متفاوت، گزارشات سرچ کنسول، گوگل آنالیتیکیس و… را انجام می‌دهند.

images 83

سئوکار حرفه ای:مهندس مهدی مژدهی

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!