images 2020 06 15T170053.383

استراتژی سئو چگونه نوشته و تنظیم می‌شود؟

استراتژی تنها تجربه یک متخصص سئو نیست. بلکه مجموعه‌ای از ویژگی‌های خاص است که با توجه به وب سایت مشخص و تعیین می‌شود. برای نوشتن و تنظیم استراتژی به داده‌های زیر نیاز دارید.

1- تجزیه‌وتحلیل کلمات کلیدی و تحلیل رقبا

بعد از جمع‌آوری اطلاعات پایه لازم است بدانیم با توجه به موضوع چه کلماتی برای جستجو استفاده می‌شود. میزان سختی کلمه کلیدی از دیگر اطلاعاتی است که باید بدانید. آیا کلمات کلیدی خاصی وجود دارد که با توجه به محتوا و موضوع سایت بتوانند به مشتری تبدیل شوند؟ این کلمات کلیدی (عبارت‌های جستجو شده) تا چه حد محبوب هستند و آیا می‌توانند در محاسبه ترافیک آینده ما لحاظ شوند؟ آیا به افزایش ترافیک ما کمک می‌کند؟

2- تحلیل اندازه و سن وب سایت‌های رقبا

این کار یک درک از کیفیت منابع در اختیار ما قرار می‌دهد. در رقابت کلیه کارها و اقداماتی که ممکن است بر هزینه تأثیر بگذارد باید مشخص و روشن باشند. به عنوان مثال اگر رقبای شما با تولید محتوای ارزشمند و تصاویر گرافیکی جذابیت زیادی برای مشتریان ایجاد کرده‌اند شما نیز باید کمی هزینه کنید تا بتوانید از تخصص یک کپی رایتر استفاده کنید. کسی که با تکنیک های سئوی محتوا آشنایی داشته باشد و بتواند برای وب سایت شما محتوای منحصر به فرد تولید کند.

3- تجزیه‌وتحلیل استراتژی تبلیغاتی رقبا

مبتنی بر این اطلاعات شما می‌توانید متوجه راه‌های تبلیغاتی شوید که رقبای شما در آن‌ها شکست‌خورده اند و یا موفق شده اند. به عنوان مثال اگر وقتی مشاهده می‌کنید که رقیبان شما با صفحات خدمات رشد کرده اند و کلمات کلیدی زیادی برای این صفحات وجود دارد. شما می‌توانید با ساخت این صفحات و تولید محتوا با تأکید بر این محتوا از دیگر رقبای خود پیشی بگیرید.

4- بررسی لینک‌های رقبا

کمیت و کیفیت حجم لینک‌ها درک روشنی از هزینه خرید لینک‌ها به شما می‌دهد. با تحلیل و بررسی لینک‌ها شما می‌توانید به این نتیجه برسید که چه نوع لینک‌هایی برای سایت شما مناسب تر است. مانند لینک در کاتالوگ و وب سایت‌ها یا لینک در کامنت وبلاگ‌ها. استراتژی‌های لینک سازی شما می‌تواند به توسعه لینک‌های شما کمک کند. به یاد داشته باشید که برای وب سایت خودتان هم باید روش‌های لینک سازی را به درستی پیاده کنید.
داده‌های زیر نیز جزئیات دقیق‌تری در اختیار ما قرار دهند.

  • میزان بزرگی سایت که برای رسیدن به رتبه‌های برتر لازم است.
  • انواع صفحات در سایت مذکور
  • میزان بودجه در دسترس برای توسعه سایت
  • میزان بودجه لازم برای خرید لینک
  • ترافیک ، چه میزان از ترافیک را می‌توان ماه‌به ماه انتظار داشت.
  • شرایط لازم و میزان ترافیک مورد نیاز برای رسیدن به یک جایگاه پایدار
  • images 2020 06 15T170435.894

سئوکار حرفه ای:مهندس مهدی مژدهی

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!