seo specialist

تعریف سئو موبایل: سئو موبایل در واقع بهینه سازی سایت شما برای کاربران موبایل و تبلت می باشد که باعث کسب رتبه بهتر در نتایج گوگل می گردد. با توجه به اینکه هر روز کاربران اینترنتی بیشتر از پیش تایم خود را با موبایل و تبلت می گذرانند ولی هنوز خیلی از وب سایت ها با فاکتور های سئوی موبایل طراحی نشده اند .در سئو موبایل ما سعی داریم که تجربه کاربری کاربران خود را بهبود بخشیم که در این راستا فاکتور هایی مانند طراحی ریسپانسیو سایت ، بهبود تجربه کاربری مانند بهینه سازی سرعت سایت و دسترس پذیری محتوای وب سایت مورد بررسی قرار می گیرد.

چرا سئو موبایل مهم است؟

جستجو از طریق موبایل افزایش ‌یافته است

مهم‌ترین دلیل آن روند بازار است. در حال حاضر، جستجوهای موبایل از جستجوهای دسکتاپ فراتر رفته است و این روال به‌ احتمال‌زیاد ادامه خواهد داشت.

این بدان معنی است که بسیاری از مشتریان هدف شما احتمالاً با استفاده از دستگاه‌های موبایل محتوای سایت شما را پیدا می‌کنند. بهبود سئوی موبایل در جهت کمک به مشتریان برای دسترسی آسان به سایت شماست.

فروش از طریق جستجوهای موبایل افزایش‌یافته است

تحقیقات گوگل نشان می‌دهد که:

  • طی دو سال پیش بررسی‌های محصول در جستجوهای موبایل 35٪ افزایش داشته است.
  • افراد زمانی معادل با 50000 سال به تماشای ویدیو پرداخته‌اند.
  • جستجوهای موبایل که شامل کلمه بهترین هستند طی دو سال پیش 80٪ افزایش داشته است.

اگر مردم محصولات شما را برای خرید جستجو می‌کنند، شما باید اطمینان حاصل کنید که درست همان کلمات کلیدی سایت شما را جستجو می‌کنند و به سایت شما هدایت می‌شوند.

علاوه بر این، 40 درصد مردم ترجیح می‌دهند برای تکمیل کل روند خرید، از تحقیق محصول تا خرید آن از دستگاه‌های موبایل استفاده کنند. به‌طورکلی، توجه به بهینه‌سازی سئو موبایل به شما کمک خواهد کرد تا مشتریان زیادی وارد سایت شما شوند و تجربه کاربری بهتر برای همه بازدیدکنندگان خود ایجاد کنید.

بهینه‌سازی محتوا برای موبایل

با فرض اینکه شما مردم را به سایت خود هدایت کرده‌اید، حال مهم است که محتوا را برای بازدیدکنندگان موبایل بهینه‌سازی کنید. در استفاده از هر دو نسخه موبایل و دسکتاپ محتوا یکی از سه عامل رتبه‌بندی موتور جستجو گوگل است.

به همین دلیل برای بهبود سئو موبایل، به یک استراتژی عالی محتوا نیاز دارید. برخی از راهنمایی‌های بهینه‌سازی موبایل شبیه به سئو معمولی هستند. به‌عنوان‌مثال، شما می‌خواهید:

  • سرفصل‌هایی جذاب بنویسید که باعث می‌شود بازدیدکنندگان بیشتری ان را بخوانند.
  • درک کنید چگونه و چه زمانی کلمات کلیدی LSI در محتوای خود قرار دهید.
  • بهینه‌سازی محتوای خود برای کلمه کلیدی هدف
  • لینک‌های ورودی برای محتوای خود بسازید تا اعتبار و ارتباط خود را برای جستجوی اصطلاحات خاص افزایش دهید.
  • مطالبی طولانی با حداقل 2000 کلمه بنویسید، بنابراین رتبه‌بندی بالایی از این طریق به دست می‌آورید و بنابراین مردم به آن لینک می‌دهند و آن را به اشتراک می‌گذارند.

سئوکار حرفه ای: مهندس مهدی مژدهی

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!