سئو حرفه ای سایت

سئو حرفه ای سایت

سئو سایت در صورتی حرفه ای می شود که یک سئو کار با تجربه، با استفاده از دانش و تجربه و ابزارهایی که در اختیار دارد برای سئوی یک سایت برنامه ریزی کند، البته این مورد حتما شامل دانستن بودجه سئو نیز می شود: به این معنی که سئو کار بداند توان مجموعه برای هزینه در بخش محتوا و سایر بخش های سئو چه میزان است تا بتواند برای پروژه برنامه ریزی نماید.

پس با دانستن بودجه سئو، می توان برای پروژه برنامه ریزی دقیق تری داشت و هزینه را مدیریت نمود. سئو شامل 3 بخش است که در ادامه این موارد را با نگاه حرفه ای بررسی می کنیم. در این آموزش با ما همراه باشید برای سئو سایت حرفه ای و اینکه چطور یک سایت را به صورت حرفه ای بررسی و آنالیز کنیم و شما را با سئو حرفه ای آشنا کنیم.

سئو حرفه ای

برای انجام سئو حرفه ای اقداماتی در درون سایت نظیر تولید محتوایی بی همتا، ایجاد لینک هایی که با استراتژی عالی و زیرکانه تولید شده باشند، کلمات کلیدی و … لازم است هم راستا با این اقدامات در بیرون سایت خود نیز فعالیت هایی انجام دهید تا زودتر به جایگاه دلخواهتان و به دنبال آن ورودی بالا و بهبود کسب و کارتان دست پیدا کنید.

اقدامات بیرونی که برای سئو سایت انجام میدهید مرتبط با اقدامات درونی سایت است.

برای انجام سئو حرفه ای باید آگاه باشید و بدانید که شما در یک بازار رقابتی قرار دارید و باید سایت های رقیبانتان را جدی گرفته و استراتژی آنها را تحلیل کنید، نقاط قوت و ضعفشان را پیدا کنید چرا که آنها هم مثل شما روی کلمات کلیدی، محتوای بی همتا، لینک های درست و … کار میکنند.

سئو حرفه ای سایت

نمونه کارهای خدمات سئو سایت حرفه ای

اگر خودتان دانش سئو ندارید و یا تازه در حال یادگیری سئو هستید باید بتوانید یک شرکت سئو را انتخاب کنید و از آن خدمات سئو سایت حرفه ای و یا حتی دوره سئو خریداری کنید. یکی از مواردی که نشان می دهد یک شرکت دانش سئو لازم را دارد داشتن نمونه کارهای قوی است. برخی از نمونه کارهای سئو سایت حرفه ای سئو ایران عبارتند از:

سئو حرفه ای سایت شوفاژ ایران
  • کلمه کلیدیجایگاه
  • پمپ داب3
  • پمپ سمنان انرژی2
  • بوستر پمپ آبرسانی2
  • فن کویل آذرنیسم2
  • فن کویل گلدیران3
سئو سایت حرفه ای رویاهوس
  • کلمه کلیدیجایگاه
  • کناف1
  • سقف کاذب6
  • سقف کناف1

دانش سئو حرفه ای

ببینید افرادی می توانند خود را در حوزه سئو دارای دانش معرفی کنند که شرایط زیر را داشته باشند:

  1. آشنا به برنامه نویسی باشند. (حداقل html)
  2. بیش از 3 سال روی سئو سایت های گوناگون کار کرده باشند.
  3. اخبار منتشر شده در مورد موتورهای جستجو را مطالعه کرده باشند.
  4. برای پروژه های خود، بررسی و تحلیل داده ای جامع از سایت خود و رقبا داشته باشند و این اطلاعات را جمع بندی و نتیجه گیری کرده باشند.
  5. آموزش های گوناگونی در این حوزه دیده باشند.
  6. در چندین پروژه بزرگ شرکت کرده باشند.

ابزار سئو حرفه ای

یک سئو کار با دست خالی نمی تواند سایت های بزرگ را بهینه کند و نیاز به ابزار دارد و همچنین باید توانایی کار کردن با این ابزار ها را داشته باشد که در بخش تجربه سئو کار حرفه ای بیشتر به آن پرداخته می شود، اما ابزارهایی که یک سئو کار نیاز دارد چیست:

  1. ابزار گوگل وبمستر
  2. ابزار گوگل آنالیتیکس
  3. پنل Ahrefs
  4. هزینه PR
  5. بودجه لینک سازی link building (شامل بک لینک و Pbn و رپرتاژ)
  6. تیم محتوا گذاری حرفه ای
  7. تیم فنی خوب

کسی که هر کدام از ابزار فوق را در اختیار نداشته باشد نمی تواند خود را یک سئو کار حرفه ای و بزرگ معرفی کند.