d9b208614500b6f80739755fd29fad52 L

سئو تضمینی – بهینه سازی سایت تضمینی – 10 ادعا نادرست

سئو تضمینی یا بهینه سازی تضمینی فقط در صورت انجام فعالیت ها درست قابل انجام است. 10 ادعا سئو تضمینی نادرست در این مقاله آمده است.

سئو تضمینی چیست؟ همانطور که می دانید، سئو شامل تکنیک ها و فعالیت هایی است که درون و بیرون سایت به کار می رود تا باعث شود که سایت مورد نظر، در کلمه کلیدی خود در صفحه اول گوگل قرار بگیرد. امروزه شاهد افزایش افرادی هستیم که خود را “متخصص سئو” می نامند و سئو تضمینی برای بهینه سازی سایت ادعا می کنند. حتما شما هم ایمیل هایی را دریافت کرده اید که خدماتی مانند: سئو تضمینی برای افزایش رتبه وب سایت در کمترین زمان و هزینه پیشنهاد می کنند.

سئو، یک علم است. هر علمی نیاز به یادگیری، آموزش و کسب تجربه دارد تا بتوانید در آن تبحر پیدا کنید. از طرفی دیگر، امروزه یک نوع کسب وکار برای خودش تلقی می شود. شما تا به حال کسب وکاری مشاهده کرده اید که توانسته باشد در روز اول برای خود کلی مشتری کسب نماید؟ مسلما هر مالک فروشگاه و کسب وکاری، مدت زمان زیادی را صبر کرده است تا بتواند برند خود را بین مشتریان و بازار هدف مرتبط با فعالیتش، معرفی نماید. حالا چگونه می توان یک سایت فروشگاهی را یک شبه در صفحه اول گوگل قرار داد؟ متاسفانه، امروز بعضی افراد، از ناآگاهی مشتریان خود سو استفاده کرده و عبارت ” سئو تضمینی” را به کار می برند و ادعا می کنند که می توانند در کمترین زمان ممکن، سایت شما را در صفحه اول گوگل قرار دهند و در نتیجه باعث افزایش فروشتان شوند و همچنین خود را متخصص سئو می نامند.

در این مقاله آموزشی ، قصد داریم که ده ادعا نادرست متخصصین سئو!! را که “سئو تضمینی” را شعار کار خود قرار داده اند، بیان کنیم. سئو تضمینی امروزه دیگر اصطلاحی است که فقط برای گول زدن مشتریانی که هیچ اطلاعاتی از کامپیوتر و اینترنت ندارند، استفاده می شود. هرچند امروزه، آگاهی مردم نسبت به این مساله افزایش پیدا کرده است.

سئو سیروتا

1698b847c2e4fe98c05adcdc9d420590 L
سئو سیروتا

ادامه مطالب را دنبال کنید

شما اولین دیدگاه این مطلب را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *