سئو تخصصی سایت

سئو تخصصی سایت


سئو تخصصی سایت

سئو تخصصی و بهینه سازی سایت، یک فرآیند زمانبر و مستمر است. فرآیند سئو با تحلیل و بررسی کلمات کلیدی و آنالیز رقبا آغاز می شود. در این فرآیند با استفاده از تکنیک های برنامه نویسی، محتوای سئو محور، ایجاد بک لینک در سایت های معتبر و… ترافیک و بازدید سایت افزایش خواهد یافت.

سئو چیست و چه کاربردی دارد ؟

سـئـو مخفف عبارت Search Engine Optimization است که حروف ابتدای این سه کلمه را کنار هم گذاشته و به اختصار به آن “SEO” می‌گویند. معادل کلمه سـئـو در زبان فارسی «بهینه سازی» است و می‌توان آن را به صورت زیر تعریف کرد:

سـئـو تخصصی و بهینه‌سازی سایت ‌را می‌توان مجموعه‌ای از تکنیک‌ها دانست که باعث می‌شود استراتژی یک وب‌سایت را با آن تعیین کرد. این مجموعه تکنیک‌ها برای تأثیرگذاری در صفحه نتایج جستجوگر باید مهم‌ترین عوامل مرتبط با موضوعات یک وب‌سایت را تشکیل دهد.

عبارت “کسب رتبه اول گوگل” یکی از رایج ترین و پرطرفدارترین عبارات دنیای وب است. اینکه سایت شما در زمان کوتاه بزرگترین مرجع جستجوی اینترنتی دنیا یعنی گوگل جایگاه مناسبی داشته باشد یک نقطه قوت محسوب میشود.

احتمالا برای شما به عنوان مدیر یک سایت مهم است که جزء اولین پیشنهادات گوگل و یا در بهترین حالت اولین پیشنهاد گوگل به کاربری باشید که عبارتی مرتبط با حوزه کاری شما را جستجو کرده است، این بدین معناست که سئو و بهینه سازی وب سایت شما در وضعیت مناسبی قرار دارد.

سئو تخصصی سایت
سئو تخصصی سایت

هزینه سئو تخصصی وب سایت چقدر است ؟

میانگین هزینه سئو تخصصی سایت به عوامل مهمی بستگی دارد که در ابتدا نیاز است سایت از نظر فنی مورد بررسی و آنالیز قرار گیرد. این عوامل کلمات کلیدی سئو شده ، فعالیت رقبا و … میباشد .

مشخص کردن تعرفه سئو تخصصی سایت به این شکل است که هزینه سئو کلمات را نمی توان از پیش تعیین کرد . اما تیم سئوکار سیروتا این اطمینان را می دهد که شما بالاترین کیفیت و کمترین هزینه سئو سایت را به صورت اختصاصی دریافت خواهید کرد .

سـئـو و بهینه‌سازی ‌کار ساده و پیش‌پا اُفتاده‌ای نیست. بحث سـئـو نیاز به بینش لازم، دانش پیش ‌زمینه‌ای و صبر زیاد دارد. موتورهای جستجوگر برای غیرپیش‌بینی کردن رتبه بندی خود به صورت مداوم الگوریتم‌های خود را تغییر می‌دهند. به عنوان مثال موتور جستجوگر گوگل داراي بيش از 200 معيار جهت رتبه‌بندي يک سايت است. بنابراین کارشناسان بهینه‌سازی و سـئـو سایت باید به صورت لحظه‌ای اطلاعات خود را بروز و تقویت کنند.

سـئـو و بهینه‌سازی سایت به معناي دور زدن الگوریتم‌های موتور‌هاي جستجوگر و دستکاری در آنها با روش‌هاي غير حرفه‌اي نيست. سـئـو تخصصی و بهینه‌سازی حرفه ای کمک می‌کند تا وب‌سايت‌ها بهتر دیده شوند و با یک جستجوی ساده درباره موضوع فعالیت‌شان در موتورهای جستجوگر، دارای رتبه بندی بالا باشند تا راحت و سریع‌تر بتوانند با متقاضیان و مشتریان خود ارتباط بگیرند.

چرا سئو و کسب رتبه یک گوگل مهم است ؟

تیم کارشناسان متخصص سـئـو و بهینه‌سازی سایت سیروتا با دانش روزافزون در این زمینه،وب‌سایت شما را در زمانی استاندارد و مشخص در صفحه اول موتورهای جستجوگر قرار می‌دهند، این مجموعه با ایجاد ترافیک ورودی، طراحی سایت جذاب و استفاده از محتواهای دست اول در وب‌سایت شما، هر مخاطب را وادار به حضور مداوم در سایت شما می‌کنند و همین بازدیدهای روزانه و دائمی باعث افزایش رتبه وب‌سایت شما در اولویت‌های موتورهای جستجوگر می‌شود. فراموش نکنید حضور وب‌سایت شما در صفحه اول موتور جستجوگری همچون گوگل، نه تنها برای مجموعه شما باعث افزایش اعتبار می‌شود بلکه برای رزومه مجموعه سیروتا بعنوان طراح سایت شما نیز افتخاری بزرگ است.

1. مشاوره تخصصی سئو 

مفتخریم که تجربه چندین ساله خود در این زمینه را با شما به اشتراک بگذاریم. مشاوران ما به اتکای دانش و تخصص بالایشان در حوزه سئو تخصصی و بهینه سازی سایت و دیجیتال مارکتینگ ، آنالیز مناسبی از وضعیت سئو سایت شما ارائه کرده و اطلاعات سودمند و مفیدی را در اختیارتان قرار میدهند. برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ارتباط با ما مراجعه نمایید.

2. پشتیبان حرفه ای سئو

از آنجا که سئو و بهینه سازی سایت امری یکبار-اجرا نبوده و مستلزم پویایی و حرکت رو به جلوی دائمی ست، تیم سئو سیروتا با ارائه خدماتی بی نظیر و پایبندی به اصول مشتری مداری، گام به گام تا فتح قله های رشد و ترقی با شما همراه خواهد بود.

تولید محتوای استاندارد

این روزها بیش از هر چیزی، محتوای مناسب نظر گوگل و موتورهای جستجو را جلب میکند و موجب کسب جایگاه بهتر در میان رقبا میشود. آشنایی با قواعد نگارش، استفاده اصولی از کلمات کلیدی در متن، تسلط به کار با تصویر، صوت و ویدئو، انتشار مقاله با محتوای کاربرپسند و… در کنار یکدیگر به تولید یک محتوای استاندارد و در نتیجه به سئو و بهینه سازی وب سایت می انجامد.

 

مراحل سئو وب سایت 

  • آنالیز کامل سایت وردپرس از نظر موضوع و انتخاب یا ویرایش کلمات کلیدی
  • بررسی کامل سایت رقبا از نظر محتوا ، کلمات کلیدی و قابلیت رقابت پذیری
  • تغییرات و ایجاد برخی توضیحات در صفحه اصلی حول کلمات کلیدی (در صورتیکه نیاز باشد)
  • ارائه و انتخاب بهترین کلمات کلیدی ، و نوشتن موثرترین توضیحات برای صفحه اصلی
  • بررسی کاملا حرفه ای قالب سایت و سئوی قالب وردپرس از نظر کدنویسی
  • فشرده سازی کدهای html قالب بصورتیکه باعث کاهش حجم چشم گیر صفحات گردد.
  • فشرده سازی فایلهای CSS بصورتیکه تمامی فایلهای CSS از یک فایل خوانده شود.
  • کاهش حجم تمام تصاویر موجود در سایت بصورت یکجا و بدون افت کیفیت
  • قرار دادن کل سایت در کش بطوریکه صفحات با سرعت بسیار بالایی باز شوند
  • قرار دادن تگ Alt و title برای تمام تصاویر بصورت اتوماتیک
  • نصب افزونه های سئو وردپرس مورد نیاز
  • آنالیز کامل بک لینکهای سایت
سئو تخصصی سایت
سئو تخصصی سایت

چرا سایت شما به سئو نیاز دارد ؟

مسئله سئو و بهینه سازی وب سایت یک مسئله بسیار تخصصی است که متاسفانه در سالیان اخیر مورد سوء استفاده بسیاری از افراد سود جو قرار گرفته که بدون دانش و آگاهی کافی اقداماتی را تحت عنوان سئو و بهینه سازی سایت انجام داده اند که تنها باعث اتلاف هزینه و وقت صاحبان این وب سایت ها گردیده است.

نکات مهم در سئو سایت

سئو تخصصی سایت و بهینه سازی مبحث بسیار مهمی است که در آن فاکتورهای فراوانی را باید در نظر گرفت.درضمن به علت رقابت زیاد در برخی سایت ها و کسب و کارها بر سر قرار گرفتن در لینک های اول موتور جستجو، هر وب سایت با توجه به رقابت، اقدامات خاصی را برای بهینه سازی نیاز دارد .

در کنار همه اینها مواردی همچون بهینه سازی ساختار سایت (از طریق برنامه نویسی و کدنویسی)، نحوه چینش محتوا و موضوعات اصلی،هدایت صحیح بازدید کننده به صفحات مختلف، بهینه سازی عکس ، بهبود ساختار لینک ها و… از جمله نکات مهمی است که نیاز به دانش و تجربه بالا داشته و اغلب توسط بسیاری شرکت ها یا نادیده گرفته میشود و یا به روشی ناصحیح انجام می پذیرد .

تیم سیروتا با در اختیار داشتن تجربه و نیروهای متخصص در این حوزه آماده ارائه خدمات سئو و بهینه سازی اختصاصی سایت به شما کارفرمایان گرامی می باشد .

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!