website security and seo 780x379 1

سئو برای مبتدیان: رتبه 1 در گوگل

سئو برای مبتدیان
سئو برای مبتدیان: رتبه 1 در گوگل

این ویدیو یک سئوی کامل برای مبتدیان است که در آن قدم می زنند و راهنمایی می کنند. بنابراین اگر در بهینه‌سازی موتورهای جستجو تازه کار هستید و می‌خواهید یک دوره آموزشی خراب کنید، این آموزش سئو برای شما مناسب است.

سئو برای مبتدیان: رتبه 1 در گوگل

در اینجا مواردی وجود دارد که در این ویدیوی جدید به آنها اشاره خواهم کرد: ابتدا به شما نشان خواهم داد که چگونه با تحقیق کلمات کلیدی شروع کنید. فرقی نمی کند که مبتدی در سئو هستید یا متخصص سئو، تحقیق در مورد کلمات کلیدی بسیار بزرگ است. و در ابتدای ویدیو خواهید دید که چگونه کلمات کلیدی مناسب خود را پیدا کنید.

سپس به شما نشان خواهم داد که چگونه می توانید محتوای حماسی پیرامون هر یک از کلمات کلیدی که به تازگی پیدا کرده اید ایجاد کنید. در روزهای قدیم سئو، تا زمانی که سئوی درون صفحه شما درست بود، می توانستید رتبه بندی کنید. دیگر نه. برای اینکه امروز در صفحه اول گوگل قرار بگیرید، باید محتوای شما قانونی باشد.

در مرحله بعد، یاد خواهید گرفت که چگونه محتوای خود را برای کاربران و موتورهای جستجو بهینه کنید. این مرحله شامل تعداد زیادی مثال تاکتیکی از تجربه من است. در نهایت، من به شما نشان می دهم که چگونه پست خود را برای سئو بهینه کنید.

این دقیقاً چک لیستی است که من برای بهینه سازی محتوای وبلاگ خود در Backlinko استفاده می کنم. و کار می کند. در مجموع، شما یک راهنمای مبتدی SEO دارید که می توانید از آن برای رتبه بندی سایت خود در صفحه اول گوگل استفاده کنید. لذت ببرید!

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!