785

سئوکار کیست ؟

سئو کار یا متخصص سئو ، فردی است که به تمام اصول SEO یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو تسلط کامل دارد.

چگونه یک سئو کار واقعی را تشخیص دهیم؟

همانطور که گفتیم یک معضل واقعی این است که فردی که خود را کارشناس سئو میداند، واقعا در این حوزه تخصص دارد یا صرفا ادعا میکند؟

برای شناسایی متخصص از مدعی یکی از بهترین مسائلی که میتوانیم بررسی کنیم ، نمونه کار و پروژه های انجام شده سئو فرد است.

یک نفر حتی اگر به تمام بخش های سئو واقعا مسلط هم باشد ، بدون داشتن تجربه عملی سئو نمیتواند ادعای متخصص بودن در سئو کند.

سئوکار کیست ؟
سئوکار کیست ؟

یک نکته مهم

اگر شما هم در ابتدای راه و فعالیت در حوزه سئو هستید، پیشنهاد میکنیم قبل از شروع کار به صورت فریلنسری یا حتی استخدام در شرکتی اقدام به تاسیس سایتی کنید و به سئو آن بپردازید تا هم با چم و خم کار آشنا شوید و هم شاید بتوانید با رتبه گرفتن آن در نتایج گوگل برای خود رزومه قابل قبولی فراهم آورده باشید./سئوکار کیست ؟

تخصص هایی که یک سئوکار باید داشته باشد؟

ما در مورد درآمد یک فرد سئو کار صحبت کردیم ، حالا لازم است بدانیم یک متخصص سئو چه مهارت هایی باید داشته باشد؟

آیا یک متخصص سئو باید به همه ی مباحثی که در دیجیتال مارکتینگ هست اشراف کامل داشته باشد ؟

آیا این توقع بجایی است ؟

جواب این سوال قطعا خیر است ، این درخواست غیر منطقی است که یک فرد همه چیز دان باشد ، اگر در آگهی استخدامی به این موارد برخوردید توصیه میکنیم بیخیال کار با آن مجموعه شوید

یک کارشناس سئو به طور معمول موارد زیر را می داند:

تسلط کامل بر بحث سئو محتوا

قابلیت رفع ایرادات سئو داخلی سایت

قابلیت برنامه ریزی و ارائه پلن سئو

تسلط بر ابزارهای کاربردی سرچ کنسول و گوگل آنالیتیکس

انجام کامل سئو خارجی از جمله لینک سازی، افزایش اعتبار سایت و …

مسلط بر CMS مورد استفاده سایت (وردپرس)

تسلط کامل بر تحقیق کلمات کلیدی

و در نهایت همانطور که چندبار تاکید کردیم داشتن یک نمونه کار قابل قبول و مناسب

سئوکار کیست ؟
سئوکار کیست ؟

سئو سایت به استراتژی ها، تکنیک ها و تاکتیک های که جهت افزایش تعداد بازدیدکنندگان برای بدست آوردن جایگاه های بالا در موتورهای جستجو است، گفته می شود. بهینه سازی سایت باعث ظاهر شدن وب سایت ها در موتورهای جستجو شده که متعاقبا به رونق کسب و کارها کمک بزرگی خواهد کرد./سئوکار کیست ؟

بهینه سازی سایت باعث می شود هنگامی که کلمات کلیدی شما جستجو شد، وب سایت شما در صفحه نخست موتورهای جستجو ظاهر شود. شرکت سئوکار به صورت تخصصی با استفاده از کادری مجرب در زمینه سئو و بهینه سازی سایت دارای تجربه های زیادی بوده و به رونق کسب و کار شما کمک خواهد کرد. هدف ما قراردادن کلمات کلیدی مورد نظر شما   جزو رتبه های نخست موتورهای جستجو است.

سئوکار کیست ؟
سئوکار کیست ؟

سئو سایت و طراحی وب سایت از مهترین خدمات شرکت سئوکار است. جهت سئو سایت ابتدا می بایست وب سایت شما دارای زیر ساخت های فنی سئو باشد و مشکلات فنی آن ابتدا برطرف شده تا بتوان بهترین نتیجه را دریافت نمود. متخصین شرکت سئوکار ابتدا با بررسی وب سایت شما و استخراج مشکلات به برطرف نمودن مشکلات سئو سایت شما می پردازند تا وب سایت شما دارای بهترین نتایج در موتورهای جستجو مخصوصا گوگل شود.

سئوکار کیست ؟
سئوکار کیست ؟

خدمات سئو در واقع فعالیت هایی است که به 4 دسته تقسیم می شود: 1- سئو سایت داخلی 2- سئو سایت خارجی 3- سئو تکنیکال 4- سئو محلی

سئو سایت داخلی شامل فعالیت هایی بوده که در داخل وب سایت انجام شده و تمرکز اصلی آن فعالیت هایی از قبیل بهینه سازی تصاویر و محتوا و آدرس صفحات و .. است. سئو تکنیکال شامل اقدامات بهینه سازی از قبیل سرعت، امنیت و .. است.

سئو سایت خارجی شامل اقدامات بهینه سازی بوده که در خارج از وب سایت اتفاق افتاده و شامل لینک بیلدینگ، فعالیت در شبکه های اجتماعی و… است. سئو محلی به کلیه اقداماتی گفته می شود که باعث قرار گرفتن سایت در جستجوهای محلی می شود. شرکت سئوکار ارائه کننده کلیه خدمات ارائه شده برای کسب و کارهای مختلف است. جهت اطلاعات بیشتر از سئو سایت می توانید با شرکت سئو سیروتا در ارتباط باشید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!