images 44

سئوکار مهدی مژدهی

سئو (SEO) یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو، به منظور بهبود عملکرد سایت شما براساس استاندارهای موتورهای جستجو و جذب بازدیدکنندگان بیشتر از این طریق انجام میگیرد.

فاکتورهای زیادی در سئو سایت شما تاثیرگذارند، از کلمات بکار رفته در متن و محتوا تا لینک‌های ورودی به سایت شما از سایت‌های دیگر، گاهی اوقات حصول اطمینان از ساختار مناسب سایت شما برای موتورهای جستجو را سئو مینامیم.

مهمترین سوالی که کاربران از خود میپرسند آن است که تعریف دقیق سئو چیست. سئو مجموعه فعالیت هایی است که در طراحی سایت، تعیین استراتژی محتوایی و تولید محتوا انجام میدهیم تا جایگاه بهتری در نتایج جستجوی گوگل کسب کرده و بازدیدکننده بیشتری برای سایت جذب کنیم.

سئوکار مهدی مژدهی

تاثیر رفتار کاربران بر سئو چیست؟

الگوریتم های جدید گوگل به ویژه الگوریتم RankBrain تلاش میکنند تا رفتار کاربران هنگام جستجو را آنالیز کرده و متناسب با همان رتبه بندی نتایج را بهینه کنند. هر زمان کاربر عبارتی را در گوگل جستجو میکند و یک یا چند نتیجه موجود در پیشنهادات گوگل را انتخاب خواهد کرد. گوگل به انتخاب کاربران توجه زیادی خواهد کرد. بعنوان مثال اگر یک سایت در رتبه پایینی از نتایج گوگل باشد ولی کاربران زیادی بر روی آن کلیک کنند گوگل جایگاه این سایت را بهبود خواهد داد.

علاوه براین زمان حضور کاربران در یک سایت تا جستجوی دوباره در گوگل اهمیت ویژه ای خواهد داشت. از زمانیکه کاربر وارد سایت شما میشود تا زمانیکه مجدد همان عبارت یا عبارتی مشابه با آن را در گوگل جستجو میکند Dwell Time  نامیده میشود.

lمجموعه سیروتا با برگزار دوره های حضوری در زمینه دوره آموزش سئو، آموزش گوگل وبسمتر و آموزش سئو کلاه خاکستری به شما کمک میکند که مجموعه ای ارزشمند از دانش و تجربه را در زمانی کوتاه کسب کرده و جایگاه خود را در نتایج جستجو بهبود دهید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!