images

سئوکار غیرحرفه ای چه ویژگیهایی دارد؟

1- تضمین رتبه اول گوگل

اگر متخصص سئو شما ادعا میکند که در زمان کوتاهی شما را به رتبه اول نتایج گوگل میرساند به او اعتماد نکنید. هیچ راهی برای معرفی سریع سایت شما به گوگل و یا همکاری مستقیم یک متخصص سئو با گوگل نیست.

تنها راه معرفی سایت شما به گوگل از طریق افزودن مستقیم لینک سایت شما یا معرفی نقشه سایت به گوگل است که برای انجام آن نیازی به متخصص سئو یا سئو کار ندارید.

2-عدم اطلاع دقیق از جریان فعالیت‌های خود

هرتغییر یا فعالیتی که برای شما مبهم است را از متخصص سئو خود بپرسید، زیرا اگر از طرف شما کارهایی مخالف با قوانین گوگل انجام دهند سایت شما برای همیشه از نتایج گوگل حذف خواهد شد. شما مسئول عملکرد افرادی هستید که برای شما کار میکنند و متخصص سئو یکی از آنهاست پس اجازه دارید که در جریان کار او بوده و از هر تغییری آگاه باشید.

3- پذیرش سئوی کار شما با هزینه ای پایین و غیرعادی

سئو سایت و رسیدن به نتایج مطلوب کاری زمانبر و ارزشمند بوده و به مراتب از طراحی اولیه سایت مشکل تر است، از این‌رو یک متخصص سئو واقعی زمان و تجربه زیادی را برای بهبود وضعیت سایت شما هزینه میکند. در صورتیکه فردی حاضر به انجام این کار با هزینه اندک و یا در زمان کوتاهی است به او اعتماد نکنید، زیرا مسلما متخصص سئو شما به دنبال فریب گوگل خواهد بود.

4-ورود لینک‌های زیادی به سایت شما

یکی از مهمترین عوامل در سئو سایت لینک‌های ورودی به سایت و معرفی صفحات شما در سایتهای معتبر است، ولی در نقطه مقابل معرفی سایت شما توسط متخصص سئو در سایت‌های اشتراک گذاری لینک و یا سایت‌های رایگان آگهی در نهایت موجب کاهش اعتبار سایت شما و جریمه از طرف گوگل خواهد شد. بر لینک‌های ورودی به سایت خود و کیفیت آنها نظارت کنید و از متخصص سئو خود در این زمینه توضیحات کافی را طلب کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!