سئو کار حرفه ای :
سئوکار حرفه ای در هر سازمان و یا فروشگاهی جهت انجام بهینه سازی وب سایت می تواند کمک بسزایی به آن مجموعه کند.
سئوکار حرفه ای فردی است که تسلط کاملی بر روی اهداف و حوزه ی فعالیت مجموعه داشته باشد و بتواند بخوبی مجموعه را آنالیز کند.
فردی که برای سئو کمپانی انتخاب می شود، با انجام اعمال درست در راستای بهینه سازی وب سایت می تواند به راحتی از هزینه ی تبلیغات بکاهد.
ممکن است خیلی از تبلیغات نه تنها کمکی به پیشرفت سایت شما نکند، بلکه به ضرر شما باشد و اثرات منفی داشته باشد. پس باید یک سئوکار حرفه ای هزینه هایی از این قبیل را کاهش دهد.
وظایف سئوکار حرفه ای:
یک سئوکار که در کار خود حرفه ای و متخصص باشد باید تجربه زیادی در این امر داشته باشد تا بتواند رتبه سایت شما را بالا برده و به بهبود و توسعه سایت شما کمک نماید. چند نمونه از تخصص و مهارت هایی که یک سئوکار باید داشته باشد شامل موارد زیر می باشد:
- اهمیت سئو داخلی بر روی افزایش رنک سایت
- ایجاد لینک و میزان اهمیت لینک سازی در سئو سایت
- استفاده از محتوای بهینه و یکتا برای سئو سایت
- ارزش و تشخیص عوامل تاثیرگذار سئو خارجی بر بهینه سازی سایت
- چگونگی استفاده از شبکه های اجتماعی در سئو سایت
- چگونگی استفاده از ویدیو و پادکست برای بهینه سازی سایت
- تاثیر تبلیغات بنری، پنجره ای و کلیکی بر روی سئو سایت
خصوصیات سئوکار حرفه ای:
1- اهل مطالعه و کنجکاو :متخصصان سئو با رصد کردن الگوریتمهای جدید گوگل، سعی میکنند تکنیکهای به روز بهینهسازی سایت را فرابگیرند؛ سئوکارها کارآگاههای مادرزادی هستند که برای پیدا کردن دلایل موفقیت، سایتهای دیگر را زیرورو و تحلیل میکنند. بنابراین اگر اهل سرچ هستید و نگاه جزیینگری دارید میشود گفت تا حدی برای تبدیل شدن به یک کارشناس سئو آمادهاید.
2- مسلط به زبان انگلیسی: واقعیت این است که علم سئو در کشور ما، هنوز هم دانشی نوپا است و شما به عنوان یک کارشناس سئو، گاهی مجبور هستید برای یافتن پاسخ سوالتتان به سراغ سایتهای خارجی بروید؛ پس آشنایی با زبان انگلیسی، یکی از شرطهای اصلی برای تبدیل شدن به یک سئوکار حرفهای است.
3- صبور و پیگیر: اگر بخواهید به طور دقیق و اصولی رتبهی یک سایت را افزایش بدهید، باید صبور باشید. بارها و بارها برنامهریزی کنید و از شکست نترسید، گاهی حتی لازم است برای یافتن یک کلمه کلیدی ساده، بیشتر از ده نتیجه اول گوگل را بررسی کنید.