images 2020 07 29T195126.894

سئوتصاویر در سئوسایت

برای درگیر کردن بیشتر کاربر تصاویر را بهینه سازی کنید، درحالی که بهینه سازی تصویر به تنهایی نمی تواند در جستجو گوگل صفحه را به رتبه یک برساند اما کمک می کند تا تصاویر توسط گوگل قابل خواندن باشد. شما می توانید روش های زیر را برای سئو تصاویر بکار بگیرید:

  • از تگ alt و تگ عنوان برای تصاویر استفاده کنید.
  • برای تصاویر لینک خارجی قرار دهید.
  • در نام پوشه ها از کلمه کلیدی استفاده کنید.
  • مختصات GEO در جزئیات تصاویر قرار دهید.

موارد بالا حداقل استاندارد لازم را برای تصاویر وب سایت فراهم می کنند و البته موارد زیر می تواند در مرحله بعدی برای انجام سئو تصاویر اضافه شود.

انتخاب نام مناسب سئو تصاویر
سئو عکس با انتخاب نام مناسب برای تصویرتان آغار می گردد، نام عکس اولین مرحله برای استفاده از کلامات کلیدی است تا گوگل بداند تصویر شما در مورد چیست ، مثلا اگر عکس شما تصویری از میوه توت فرنگی است نباید اسمش مثل ۱۲۳٫jpg باشد ، نام عکس شما بهتر است متشکل از کلماتی مانند توت-فرنگی-میوه.jpg باشد همانطور که محتوای مقاله ی شما در خصوص توت فرنگی است .

جستجو گر های گوگل چشم یا هوش ندارند که با دیدن عکس متوجه محتوایش شوند ، کلمات کلیدی کمک می کنند تا گوگل متوجه موضوع تصویر شود و به آن رتبه بدهند ، انتخاب کلمات کلیدی مرتبط با عنوان مقاله ، استفاده از کلمه ی هم معنی انگلیسی بر رتبه ای که عکس کسب می نماید تاثثر زیادی دارد .

حجم عکس مناسب سئو تصاویر
بازدید کنندگان سایت به طور میانگین حدود ۳ تا ۵ ثانیه به سایت فرصت می دهد تا بارگذاری شود ، زمان لود شدن سایت یکی از الگوریتم گوگل هنگام رتبه بندی است ، لود شدن سریع تصویر مسئله ی بسیار مهمی برای سایت است ، تا کاربر بتواند سریع و راحت صفحه را باز کند و به جستجو در سایت پرداخته و به دیگر صفحات سایت هدایت شود ، حجم تصویر تاثیر زیادی بر زمان بارگذاری سایت دارد، مخصوصا وقتی تصویر بزرگی را بار گذاری می کنید به رزولوشن و ابعاد تصویر بسیار توجه نمایید .
عکس باید رنگ های زنده داشته باشد تا نمای جذابی به سایت بدهد ، پس لازم نیست انقدر حجم عکس را پایین بیاورید که جلوه اش را از دست بدهد و تار به چشم بیاید . تار و بی کیفیت بودن عکس ها هم تاثیر منفی بر ظاهر سایت شما خواهد گذاشت .

سئوتصاویر در سئوسایت

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!