سئوکار حرفه ای وب سایت

تمام وب سایت ها این موضوع را به خوبی می دانند که برای رسیدن به رتبه و جایگاه بالا در گوگل، ترافیک بالای وب سایت از اهمیت بسیاری برخوردار است زیرا هر چه میزان کاربرانی که به وب سایت شما وارد می شوند بیشتر باشد جایگاه و رتبه ای که در نتایج جستجو در گوگل بدست می آورید بیشتر خواهد بود و شانس فروش محصولات شما نیز بیشتر خواهد شد. پس بدون شک هیچ سایتی بی نیاز از این نیست که رتبه بالاتری را در گوگل بدست آورد. اما برای پیدا کردن رتبه سایت در گوگل باید صفحات سایت خود را برای کلمات کلیدی مرتبط  بررسی کنید و جایگاه آنها را برای گوگل مشخص کنید. با انجام این کار می توانید کارهای لازم برای سئو سایت را انجام دهید و بعد از آن رتبه و جایگاه سایت های رقبا رو با سایت خود مقایسه کنید.

سایت های تعیین رتبه

برای بررسی رتبه سایت در گوگل می توان از چندمعروف در جهان استفاده کرد و با توجه به آنها برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل و بدست آوردن رتبه و جایگاه مناسب وب سایت خود را مدیریت کرد این سایت های تعیین رتبه عبارتند از:

  • تعیین رتبه سایت توسط (PR)
  • تعیین رتبه سایت توسط سایت Alexa
  • بررسی رتبه سایت توسط Compete
  • بررسی رتبه سایت توسط Quantcast
  • بررسی رتبه سایت توسط CustomRank.com
  • بررسی رتبه سایت با ابزارهای MozTrust و MozRank
  • بررسی رتبه سایت توسط گوگل ترندز
  • بررسی رتبه سایت توسط Ranking.com

بررسی رتبه سایت در گوگل از اهمیت بسیاری برخوردار است هر چه افزایش رتبه سایت شما در گوگل بالاتر و بهتر باشد نتیجه بدست آمده در سئوسایت شما نیز مطلوب تر خواهد بود. بالا رفتن رتبه سایت شما در موتورهای جستجو بر رتبه سایت شما در الکسا نیز تاثیر گذار خواهد بود.

افت رتبه سایت :

یکی از مسائلی که ممکن است نگران کننده موضوع در رتبه سایت باشد افت رتبه سایت در گوگل می باشد که در زمان بررسی رتبه سایت در گوگل باید آن را در نظر گرفت. اما این موضوع چندان هم نگران کننده نیست زیرا اگر هوشمندانه بر روی آن تمرکز کرده و دلایل این افت را بیابید به راحتی می توانید آن را رفع کنید. سئو و بهینه سازی سئو سایت برای گوگل دارای قواعد ثابتی نیست و همانطور که می دانید مدام در حال تغییر است. درست است که اصول کلی همیشه ثابت می باشد اما گوگل همیشه در حال به روزرسانی و یا تغییر الگوریتم های خود می باشد که این کار بر رتبه سایت نیز تاثیر گذار است. شاید شما در جایگاه صاحب سایت از این کار و عملکرد گوگل چندان راضی نباشید اما گوگل برای کار خود دلیل دارد و آن هم این است که با این تغییرات می خواهد یک راه بهتر برای ارئه نتایج مناسب تر و دقیق تر برای جستجو کاربران به وجود آورد.

دلایل افت رتبه سایت:

برای مدیریت درست وب سایت خود و جلوگیری از افت رتبه و جایگاهتان باید به یک سری از علت هایی که باعث می شود سایت شما دچار افت شوند آگاهی داشته باشید تا سایت شما در بررسی رتبه سایت در گوگل با مشکل مواجه نشود این دلایل عبارتند از:

download 2020 03 18T175746.994

سئوکار حرفه ای:مهندس مهدی مژدهی

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!