download 2

رتبه بندی پایه 
با استفاده از فن آوری های گزارش دهی عمیق، ما یک تصویر واضح از رتبه بندی های عالی فعلی شما در موتورهای جستجو ارائه می دهیم. این شامل موقعیت در موتورهای جستجو مانند گوگل، یاهو و MSN. ما همچنین محبوبیت لینک فعلی و اشباع موتور جستجو را تعیین می کنیم. این گزارش به عنوان یک ابزار مقایسه برای اندازه گیری اثربخشی تلاش های ما و به دست آوردن بینش در مورد دید موتور موتور جستجوی موجود خود استفاده می شود.
شناسایی کلید واژه 
ما عبارات کلیدی را که احتمالا توسط مشتریان بالقوه استفاده می شود شناسایی می کنیم. تعدادی از کلمات یا عبارات کلیدی توسط سطح برنامه تعیین می شود. این فهرست شامل عبارات کلیدی پیشنهاد شده توسط شما و همچنین عباراتی که در هنگام تحقیق در مورد صنعت و سایتهای رقابتی یافت می شود را شامل می شود.
ایجاد Meta Tag 
ایجاد اطلاعات META شامل عنوان، شرح، کلمات کلیدی و Robots.txt برای هر یک از صفحات شما که در برنامه شما وجود دارد. این اطلاعات غیر قابل مشاهده به موقعیت جغرافیایی شما کمک می کند و محتوای یک بخش ارزشمند از وب سایت شما خواهد بود.
بهینه سازی صفحه 
ما تمام محتوای صفحه را بهینه سازی می کنیم تا شامل تراکم کلیدی کلمات کلیدی، متن و تصاویر. تعداد صفحات بهینه سازی شده توسط سطح پروژه تعیین می شود. مشتری باید حداقل 150 تا 200 کلمه محتوای منحصر به فرد را در هر صفحه بهینه سازی کند. در صورت تمایل، می توانیم چنین محتوایی را برای هزینه اضافی ایجاد کنیم.پیوند دادن توصیه ها 
ما یک لیست از همکاران توصیه شده متقابل و یک طرفه، از جمله دایرکتوری های مرتبط که در آن وب سایت شما باید ظاهر شود، ارائه می دهیم. مشتری مسئول تماس با شرکای لینک پیشنهاد شده خواهد بود، مگر اینکه سطح خدمات شامل “پیوند ساختمان سازی” توصیف شده در زیر است.
ارسال دایرکتوری ارسال 
دست ارسال به تمام دایرکتوری های مهم در بسته های ارسال استاندارد ما گنجانده شده است. سطح پروژه تعیین ارسال به دایرکتوری پرداخت مانند یاهو دایرکتوری، در “لیست یاهو اکسپرس” و “پیوند راهبردی یک طرفه” در زیر شرح داده شده است.
ارسال موتور جستجوگرگزارش های سه ماهه وضعیت
ما رتبه بندی به روز شده و پیوستن گزارش ها به صورت سه ماهه با تجزیه و تحلیل و توصیه ها. اگر مشتری آمار بازدید کننده سایت خود را برای ما فراهم می کند، این معیارها در تجزیه و تحلیل قرار می گیرند.گزارش ماهانه وضعیت 
به روز رسانی رتبه بندی و لینک دادن گزارش های ارائه شده به صورت ماهانه با تجزیه و تحلیل و توصیه. شامل آمار بازدید کننده در تجزیه و تحلیل است.
تست تراکم / بهینه سازی تست های 
اضافی تغییرات محتوای تایید شده نهایی برای چگالی کلمات کلیدی و سایر تکنیک های بهینه سازی درون و خارج از صفحه، از جمله بهینه سازی تصویر. این روش تست دقیق بیش از 75 عنصر را برای رعایت موتور جستجو بررسی می کند.
تجزیه و تحلیل رقبا تجزیه 
و تحلیل رقبای برتر برای کلمات کلیدی اولیه شما. این شامل برآورد ترافیک، لینک ورودی، اشباع موتور جستجو و روش SEO / SEM است. ما یک گزارش رتبه بندی برای موقعیت های عالی رقیب را ارائه می دهیم.
ابتکار پیوند ساختمان 
بر اساس توصیه های پیوند ما، ما با شرکای پیوند احتمالی و سایت ها یا پورتال های مرتبط با صنعت ارتباط برقرار می کنیم. ما پیگیری و پایگاه داده همه روابط لینک (ورودی و خروجی). این گاهی اوقات نیاز به اضافه کردن یک صفحه “لینک ها و منابع” در وب سایت خود و دسترسی FTP به آن صفحه توسط بخش ارتباط ما است.
تجزیه و تحلیل ساختاری 
ما هر گونه مسائل مربوط به ارتباطات داخلی و یا مسائل ساختاری را کشف می کنیم که ممکن است رتبه بندی را مهار و توصیه هایی برای بازسازی کارآمد ارائه دهد.
مطالعه قابلیت استفاده 
براساس محتوای جاری و به روز شده، وبسایت برای کاربردهای قابل ملاحظهای / سهولت دسترسی به بازدیدکنندگان را بررسی میکند. این مطالعه با توصیه هایی برای تغییرات در محتوای صفحه یا پیوند، به منظور افزایش سرب و یا فروش حاصل از سایت ارائه می شود.
تحقیقات کلیدی پیشرفته 
در عمق کلمات کلیدی تست شامل معیارهایی است که اندازه گیری اثربخشی کلمات کلیدی، سطح رقابت و مسائل مربوط به صنعت متقابل را در بر می گیرد. تحقیقات کلیدی تحقیقاتی بیشتر همچنین کلمات کلیدی و برخی عبارات کلیدی را که توسط چشم اندازهای غیر احتمالی مورد استفاده قرار می گیرند، شناسایی می کنند و از این طریق امکان حذف تمرکز اشتباه را نیز از بین می برند.
سرور و تجزیه و تحلیل فنی 
ما تست وب سرور خود را برای مسائل مربوط به موتورهای جستجو و مسائل مربوط به ساختار وب سایت است که ممکن است رتبه بندی را مهار کند.
تجزیه و تحلیل بهینه سازی URL و بهینه سازی ساختار URL سایت شما. برخی از ساختارهای URL برای موتورهای جستجو مطلوب نیستند، مانند رشته های URL که دارای علامت سوال یا سایر روش های استخراج داده هایی هستند که موتور جستجو ممکن است نادیده بگیرد. ساختار URL تاثیر می گذارد که موتورهای جستجوی بزرگ وب سایت شما را رتبه بندی می کنند و URL های بهینه شده می توانند رتبه های بالاتر برای سایت های پویا و سایت های ایستا را تحت تاثیر قرار دهند.
پیوند راهبردی یک طرفه 
برای کمک به پیدا کردن مناسب ترین دایرکتوری های پرداخت شده و رایگان تلاش می کنیم. ما لیستی از دایرکتوری های بسیار مطلوب با هزینه های مرتبط ایجاد می کنیم و آنها را برای بحث و گفتگو ارائه می دهیم. برخی از هزینه های دایرکتوری پرداخت می شوند، بسته به سطح پروژه.
گزارش های ردیابی پیشرفته 
استفاده از نرم افزار متریک پیشرفته به ما اجازه می دهد در یک نگاه که لیست لیست موتورهای جستجو (و یا لیست پرداخت) انجام خوب و کسانی که نیستند. ما این بینش را برای تطبیق کمپینهای خود برای تبدیل از بازدیدکنندگان به منجر یا فروش استفاده می کنیم. این نرم افزار پیشرفته ردیابی برای تجزیه و تحلیل رفتار (و مبدا) هر بازدید کننده وب سایت شما طراحی شده است و می تواند به محافظت در برابر کلیک های جعلی از رقبای شما کمک کند.
تجزیه و تحلیل تبدیل 
بر اساس استفاده از ردیابی معیارهای پیشرفته، ما گزارش هایی را برای ارزیابی تبدیل از ترافیک به مشتریان بر اساس اقدامات ناشی از بازدیدکنندگان سایت شما ارائه می کنیم.
images

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!