seowork.ir

خدمات سئو

ب سایت سئو به صورت کاملا تخصصی در زمینه بهینه سازی انواع وب سایت های شرکتی، شخصی، تجاری، فروشگاهی و … مشغول به فعالیت و ارائه خدمات حرفه ای می باشد. خدمات ارائه شده در این مجموعه بدین شرح می باشد:

الف. بررسی تخصصی سایت
اولین گام جهت انجام یک سئو حرفه ای، آنالیز تخصصی و همه جانبه سایت، جهت یافتن نقاط قوت و ضعف سایت و همچنین رقبا جهت رفع مشکلات احتمالی و تقویت نقاط مثبت سایت و حوزه فعالیت تجاری می باشد.
در گام اول می توانید وب سایت خود را در قسمت آنالیز رایگان سایت بررسی نمایید و در گام بعد، از قسمت بررسی حرفه ای، سایت خود را بصورت تخصصی و کامل آنالیز نمایید.

 

 

ب. بهینه سازی وب سایت
سئو یا همان بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو به دو بخش سئو داخلی و سئو خارجی دسته بندی میگردد. سئو داخلی مرتبط با بهینه سازی کدها و ساختار کلی سایت و بخش هایی مانند افزایش سرعت ایندکس مطالب، افزایش سرعت بارگذاری سایت و … می باشد. سئو خارجی نیز در زمینه افزایش اعتبار سایت در فضای وب یعنی مواردی مانند لینک سازی های طبیعی، لینک سازی در شبکه های اجتماعی و … فعالیت می کند. در این قسمت، وب سایت شما بر اساس آخرین الگوریتم های موتورهای جستجو و بخصوص الگوریتم های گوگل بهینه سازی می گردد.

سئو سایت های شرکتی و شخصی، سئو سایت های دانشگاهی، سئو فروشگاه، سئو چت روم، سئو جامعه مجازی، انجمن های اینترنتی و … در این بخش برنامه ریزی و اجرا می گردد.

 

 

ج. بهبود رتبه کلمات کلیدی
پس از بررسی کامل سایت و رقبا و آنالیز کلمات کلیدی سایت و ارائه مشاوره با کارفرما جهت انتخاب بهترین کلمات کلیدی بر اساس میزان جستجو و میزان رقابت و همچنین بررسی رتبه فعلی، اقدامات لازم جهت بهبود رتبه کلمه کلیدی در بین نتایج جستجو، به صورت اصولی و کاملا پایدار انجام می پذیرد. در این قسمت با توجه به تغییرات مداوم الگوریتم های موتورهای جستجو بسیار مهم است که اقداماتی که انجام می پذیرد باعث قرار گرفتن سایت در لیست سیاه گوگل نگردد! همچنین توجه داشته باشید که این قسمت تبلیغات کلیکی گوگل یا همان گوگل ادوردز را شامل نمی شود.

 

 

د. پشتیبانی و مشاوره سئو
داشتن یک مشاور متخصص و کاربلد، در هر قسمت از فعالیت های تجاری سازمان، یک نیاز ضروری می باشد. ما در این قسمت در کنار شما هستیم تا وب سایت و برند شما را در تمام بخش های مرتبط با تجارت الکترونیک از قبیل سوالات و مشکلات سئو، بازاریابی اینترنتی، بازاریابی شبکه های اجتماعی و … پشتیبانی نماییم و مشاوره های لازم را به شما ارائه دهیم.

 

 

هـ. آموزش سئو

آموزش یکی از مهمترین فعالیت های مجموعه سئو را شامل می شود. وب سایت سئو از روز نخست تلاش نموده تا با آموزش های ساده و البته کاربردی مطالب مرتبط با تجارت الکترونیک و بخصوص سئو، بتواند گامی مثبت در جهت افزایش اطلاعات وبمستران ایرانی و همچنین افزایش کیفیت محتواهای فارسی و در نتیجه افزایش میزان فروش و سودآوری تجار ایرانی بر دارد. در این راستا تیم سئو از طریق وب سایت و شبکه های اجتماعی مرتبط با خود، هر روز جدیدترین اخبار و آموزش ها را در اختیاز علاقه مندان قرار می دهد. همچنین مجموعه سئو در تلاش است تا در آینده نه چندان دور، شرایط آموزش های حضوری برای علاقه مندان به مباحث تجارت الکترونیک و سئو را فراهم آورد.

d9b208614500b6f80739755fd29fad52 L

شما اولین دیدگاه این مطلب را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *