افزایش اعتبار دامنه یا Domain Authority

افزایش اعتبار دامنه یا Domain Authority


ثبت انواع دامنه

دامنه fr چیست؟

همانطور که می دانید هر کشور دامنه مخصوص به خود را دارد و کشور فرانسه نیز از دامنه fr برای وبسایت های خود به عنوان دامنه ملی استفاده می کند. برای خرید و ثبت دامنه fr باید نکات مهمی را در باره: قیمت دامنه، نحوه خرید و فعال سازی بر روی سایت، مدت زمان تمدید، آموزش فعال سازی بر روی وبسایت و مواردی این چنین را بدانید.

دامنه fr یکی از دامنه های بسیار محبوب است که در حال حاضر کاربران زیادی از آن استفاده می‌ کنند. ما در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره این دامنه صحبت کنیم و اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم. / ثبت انواع دامنه

 

ثبت انواع دامنه
ثبت انواع دامنه

 

  • مدیریت آسان دامنه fr. با پنل اختصاصی
  • ثبت آنی پس از پرداخت
  • تضمین بهترین هزینه ها
  • قابلیت قفل دامنه برای جلوگیری از سرقت دامنه
  • پیرو و حامی قوانین GDPR
  • تنظیم DNS و Record ها بر روی پنل مدیریتی

دامنه .TV چیست؟

با وجود میلیونها وب سایت برای اشتراک ویدیو در دنیا، پیدا کردن یک نام منحصر بفرد که بتواند توجه افراد را جلب کند، بسیار مشکل است ولی با وجود پسوند دامین tv که به تازگی به دنیای وب اضافه شده است احتمال پیدا کردن یک نام که مناسب فعالیت شما باشد، بسیار بیشتر است. از طرفی افراد با دیدن پسوند tv به سرعت خواهند فهمید که وب سایت شما باید مقصدی برای تماشای ویدیو باشد. همچنین پسوند tv کوتاه و به یاد ماندنی است، و به راحتی در ذهن افراد می‌ماند که این عامل در رشد و توسعه برندینگ بسیار تاثیر گذار است.

با ثبت دامنه tv یک وب سایت تخصصی برای اشتراک ویدیو ایجاد می‌کنید. افراد با دیدن پسوند tv اولین چیزی که به ذهن‌شان می‌رسد تلویزیون است. کاربرانی که به دنبال ویدیو هستند به سرعت متوجه می‌شوند که می‌توانند محتویات مورد نیاز خود را در آن پیدا کنند. محبوبیت بالا و سادگی دامین tv باعث افزایش جستجو برای سایت می‌شود و تاثیر زیادی بر سئو (seo) سایت خواهد داشت.

دامنه de آلمان

ثبت انواع دامنه
ثبت انواع دامنه

دامنه de متعلق به جمهوری فدرال آلمان می باشد و مرکز اطلاعات شبکه DENIC مسئول دامنه de می باشد که مدیریت این دامنه را بر عهده دارد. نام این دامنه بر گرفته شده از نام آلمان به زبان آلمانی یعنی Deutschland می باشد. کاربران مقیم کشور آلمان ترجیح می دهند که به وب سایت هایی مراجعه کنند که دامنه آنها de باشد و در واقع به این سایت ها اعتماد بیشتری دارند. برای خرید، ثبت، انتقال و تمدید دامنه ها باید شرایطی را در نظر بگیرید و با توجه به آنها اقدام نمایید.

ثبت انواع دامنه
ثبت انواع دامنه

دامنه de در حال حاضر دومین دامنه محبوب سطح بالا و یا ccTLD می باشد که تعداد دامنه های ثبت شده آن نیز نسبتا زیاد است. در واقع به طور کلی بین تمام دامنه های موجود بعد از دو دامنه .Com و .cn رتبه سوم را در بین TLD ها دارد. اولین ثبت دامنه de برای علوم کامپیوتر دانشگاه دورتموند بود که uni-dortmundde را به ثبت رساند. از سال 2009 DENIC این اجازه را به افراد داد که دامنه های تک حرف و دو حرف را به ثبت برسانند در حالی که قبل از آن نام دامنه ها باید حداقل دارای سه حرف بودند.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!