seo

سئوکار


بهینه سازی سایت مهم است

  • اکثر کاربران یکی از پنج پیشنهاد بالاتر را در صفحه نتایج جستجو انتخاب می‌کنند و هرچه در این رتبه‌بندی بالاتر باشید در نتیجه بازدیدکننده و مشتری بیشتری را خواهید داشت.
  • سئو فقط در مورد موتورهای جستجو نیست و پیاده سازی یک استراتژی خوب در این رابطه باعث بهبود تجربه کاربری و کاربردپذیری وب سایت می شود.
  • سئو همچنین باعث ترویج سایت در شبکه‌های اجتماعی می شود. در واقع افرادی که سایت شما را از طریق موتورهای جستجو کشف می کنند به احتمال زیاد آن را در فیس بوک، توییتر، گوگل پلاس و دیگر شبکه‌های اجتماعی با دوستان خود به اشتراک می گذارند.

پنج نتیجه اول گوگل ۶۷ درصد کلیک‌ها را به خود اختصاص داده‌اند

هنگامی که شما یک کلمه یا سوالی را در گوگل (یا هر موتور جستجوی دیگر) جستجو می‌کنید پاسخ آن از طریق صفحه نتایج (SERP) نمایش داده می‌شود. در هر لحظه برای مرتب کردن این نتایج مجموعه الگوریتم های پیچیده‌ای اجرا می‌شوند که شامل عوامل رتبه بندی (SEO Ranking Factors) است و موتورهای جستجو با توجه به آن تصمیم می‌گیرند سایت شما در چه رتبه‌ای قرار گیرد.بنابراین سایت بهینه سازی شده با رعایت فاکتورهای سئو شانس بیشتری برای قرارگیری در رتبه‌های بالا را نسبت به سایت‌های غیر بهینه سازی شده دارا است.

گوگل به عنوان محبوب‌ترین موتور جستجو بیش از ۲۰۰ سیگنال را برای تعیین رتبه بندی در نظر می‌گیرد و اگر بخواهیم این سیگنال‌ها را دسته بندی کنیم به دو بخش کلی سئو داخلی (On-Page SEO) و سئو خارج از سایت (Off-Page SEO) تقسیم می شوند.

چیست
سئو چیست

شما اولین دیدگاه این مطلب را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *