برند سازی در سئو

Macro shot of jigsaw puzzles teamwork concept


برند سازی در سئو

برندینگ در سئو را بیشتر بشناسید!

برندینگ در سئو تاثیر بسیار چشمگیری در پیشرفت و ارتقا سئو در گوگل خواهد داشت. سئو و موتورهای جستجو نیز به طور بسیار قابل توجهی در حال توسعه و پیشرفت و تحول هستند.

 

 

 

 


شاید با شنیدن عبارت فوق الذکر بلافاصله این سوال در ذهن شما نقش بسته باشد که منظور از واژه برندینگ در عبارت برندینگ در سئو چیست؟ البته لازم به ذکر است که تعاریف مختلفی برای این مفهوم موجود است که هر کدام از آن ها بیان کننده معنایی تازه ای برای این اصطلاح هستند. اما واقعا منظور از برندینگ چیست؟
تا چند سال گذشته برندینگ اسم، شعار، نماد و یا طراحی ای با هدف معرفی خدمات و محصولات یک شرکت به مشتریان بود. به کارگیری کلمه برند زمینه تمایز محصولات و خدمات شرکت مذکور از سایر شرکت های رقیب را فراهم می ساخت.

اما امروزه این مفهوم در مقایسه با گذشته پیچیده تر شده و در نتیجه در زمینه بازاریابی اهمیت بسیار زیادی به دست آورده است.
به طور کامل تر می توان گفت که برند سازی شامل تصویری ذهنی از خدمات و کالاهای ارائه شده توسط یک شرکت در مشتریان آن شرکت، کارخانه و یا کسب و کار است که از جمله مهم ترین آن ها می توان به لوگو، شعار، رنگ و… اشاره نمود.

 

SEO n branding

                                                                                                                                                                   حال شاید این سوال ذهن شما را به خود مشغول کرده باشد که یک برندینگ باید چه کارهایی را انجام دهد؟
برندینگ ضمن شناسایی بازار هدف به منظور انتخاب رقبا، شرکت و یا کارخانه مورد نظر را به عنوان تنها ارائه دهنده راه حل برای مشکلات ویژه در زمینه مورد نظر معرفی می کند.
ایجاد پیامی روشن، ارزش دهی به اعتبار شما، برقراری رابطه با مخاطب شما از طریق شناساندن محصولات و خدمات به وی، تحریک و وادار کردن اشخاص به خرید محصولات و خدمات، ایجاد مشتریان وفادار و… از جمله پر اهمیت ترین اهداف برند سازی محسوب می شوند.
گوگل همواره با ارائه راهکارهای حرفه ای به برندهای تجاری سعی در موفقیت بیشتر آن ها داشته است. برندهای تجاری دارای بک لینک های کمتر در رتبه بندی گوگل رتبه های بهتری به دست می آورند.
اما به دلیل عملکرد نامناسب جریمه خواهند شد. البته لازم به یادآوری که این برندها پس از گذشت مدتی یک یا دو هفته ای مجددا به صدر خواهند برگشت.
جالب است بدانید که برندهای کوچک چنین امتیازی برخوردار نیستند. این برندها مجبورند لینک های بسیار زیادی به دست آورده و به سختی به ابتدای رتبه بندی کلمات رقابتی خواهند رسید.
برندینگ در سئو تاثیر بسیار چشمگیری در پیشرفت و ارتقا سئو در گوگل خواهد داشت. سئو و موتورهای جستجو نیز به طور بسیار قابل توجهی در حال توسعه و پیشرفت و تحول هستند.
برندینگ در سئو می تواند در سطوح گوناگونی صورت گرفته و همیشه لازم نیست که برندی که قصد جا انداختن آن را داریم، به معروفی و بزرگی کوکا کولا باشد.

branding
برند سازی در سئو، فوت کوزه گری!

برند سازی در سئو یکی از اساسی ترین فوت های کوزه گری محسوب می شود که عمدتا در سئو خارجی بسیار حائز اهمیت می باشد. لینک بیلدینگ یکی از مهم ترین و پر استفاده ترین مراحل سئو خارجی است. این در حالی است که برندینگ که شامل لینک بیلدینگ با سایر روش های مورد استفاده در سئو خارجی، اجزایی جدا نشدنی هستند.

همان گونه که پیش تر اشاره کردیم، لینک بیلدینگ که آن را تحت عنوان ساخت بک لینک نیز می شناسند، سال ها یکی از مهم ترین و اساسی ترین فاکتورهای برندینگ در سئو محسوب می شد.
به گونه ای که یکی از فاکتور تاثیرگذار در رتبه بندی گوگل محسوب می شد. اما پس از این که سال ها از این ماجرا گذشت والگوریتم پنگوئن آپدیت شد، برندینگ در سئو در زمینه لینک سازی اهمیت بسیار بیشتری یافت.
افرادی که قصد استفاده از این لینک ها را دارند، باید توجه داشته باشند که تمامی بک لینک ها ارزش و اعتبار ندارند.
بهینه سازی سایت که از آن تحت عنوان سئو سایت نیز یاد می شود، یکی از موارد تاثیر گذار در برندینگ می باشد.
تولید محتوا و بازاریابی محتوا، ریپورتاژ آگهی، تبلیغات در موتور جستجوی گوگل، تبلیغات کلیکی و ثابت و عواملی از این قبیل که در سایت های پر بازدید مورد استفاده قرار می گیرد، علاوه بر برند سازی در سئو نتایج بسیار چشمگیر و موثری در جلب نظر و توجه مشتریان و بازدید کنندگان خواهد داشت.

شما زمانی که سایت شما از نظر گوگل در یک صنعت یا موضوع به عنوان یک برند شناخته شود؛ آنگاه در بیشتر عبارت های کلیدی، گوگل رتبه وب سایت شما را ارتقا خواهد داد و سایت شما درصفحه اول گوگل قرار خواهد گرفت. زیرا رویه و سیاست گوگل اعتماد به برندهاست.

content people 01
تولید محتوا، عاملی موثر بر برندینگ در سئو

برندینگ در سئو زمینه معروف شدن سایت در گوگل را فراهم نموده و بدین ترتیب زمانی که افراد به جستجو در گوگل بپردازند، با نام سایت و برند شما مواجه خواهند شد و بدین ترتیب از برند شما دیدن خواهند کرد.

این عمل موجب افزایش ورودی های سایت و در نتیجه نمره CRT سایت خواهد شد. بی شک این نوع برندینگ در سئو تاثیر بسیار زیادی بر اعتبار سایت مورد نظر در گوگل خواهد داشت.

بدون شک تولید محتوا موثر و مناسب می تواند تاثیر بسیار زیادی بر برند سازی در سئو داشته باشد. زیرا زمینه ای را فراهم می سازد که کاربران مدت زمان بیشتری را در سایت مذکور سپری نموده و بیشتر با برند مورد نظر آشنا شوند.

Press Release Update


ریپورتاژ آگهی، عاملی موثر بر برندینگ

قوی کردن روابط عمومی و قرار دادن خبرهای تبلیغاتی برند خود در سایر سایت های معتبر و خبرگزاری ها که از آن تحت عنوان رپورتاژ آگهی یاد می شود، یکی از خلاقانه ترین روش های برندینگ در سئو می باشد.

در صورتی که این امکان را فراهم کنید که با به کارگیری برندینگ نام تجاری برند خود را به دیگران معرفی کرده و توجه آنان را به سوی خود جلب نمایید، نام برند شما به مرجعی مطمئن تبدیل شده و افراد زیادی به شناخت آن روی می آورند.

برای برند شدن در سئو میبایست در رپورتاژ آگهی های خود از انکرتکست برند و یا دامنه سایت خود استفاده کنید تا سیگنال های برندینگ خود را تقویت کنید.

آن چه که باید در مورد برند سازی در سئو بدانید!

سئو و برندینگ دو حوزه کاملا متنوع هستند که می توانند تاثیرات مثبت و منفی بسیاری بر یکدیگر داشته باشند.

امروزه برند به یکی از مهم ترین فاکتورهای اثرگذار در سئو سایت تبدیل شده است. این در حالی است که سئوی قوی یکی از روش های برند سازی می باشد.
برند سازی را در شغل های گوناگونی مورد استفاده قرار می دهند. زیرا این روش موجب افزایش فروش و رشد و پیشرفت محصول مذکور خواهد شد.
جالب است بدانید که برندینگ و سئو رابطه ای دو طرفه دارند. بدین معنی که پیشرفت هر کدام پیشرفت مورد دیگر را به دنبال خواهد داشت.
اهمیت این موضوع به حدی است که متخصصان برندینگ بر این باورند که بهبود سئو یکی از مهم ترین و اساسی ترین راه های تقویت برند می باشد. میان برندینگ و نرخ کلیک نیز رابطه مستقیمی وجود دارد.
بدین ترتیب که هر چه نرخ کلیک کاربران بیشتر شود، آنان با برند مورد نظر بیشتر آشنا شده و بدین ترتیب برندینگ اتفاق می افتد.
بی شک برند سازی در سئو اگر به درستی انجام شود، می تواند تاثیر بسیار زیادی بر موفقیت کسب و کار مورد نظر داشته باشد.
بنابراین لازم است که برندینگ را از همان ابتدا بسیار جدی گرفته و و برندینگ در سئو را به عنوان یکی از مهم ترین راه های برندسازی مورد استفاده قرار داد.

مجموعه سیروتا با داشتن چندین نمونه کار موفق در زمینه سئو سایت فروشگاهی و شرکتی آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد. جهت مشاوره و استعلام قیمت سئو سایت با کارشناسان ما در تماس باشید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!