برند سازی در سئو
برندینگ در سئو را بیشتر بشناسید!
برندینگ در سئو تاثیر بسیار چشمگیری در پیشرفت و ارتقا سئو در گوگل خواهد داشت. سئو و موتورهای جستجو نیز به طور بسیار قابل توجهی در حال توسعه و پیشرفت و تحول هستند.
شاید با شنیدن عبارت فوق الذکر بلافاصله این سوال در ذهن شما نقش بسته باشد که منظور از واژه برندینگ در عبارت برندینگ در سئو چیست؟ البته لازم به ذکر است که تعاریف مختلفی برای این مفهوم موجود است که هر کدام از آن ها بیان کننده معنایی تازه ای برای این اصطلاح هستند. اما واقعا منظور از برندینگ چیست؟
تا چند سال گذشته برندینگ اسم، شعار، نماد و یا طراحی ای با هدف معرفی خدمات و محصولات یک شرکت به مشتریان بود. به کارگیری کلمه برند زمینه تمایز محصولات و خدمات شرکت مذکور از سایر شرکت های رقیب را فراهم می ساخت.
اما امروزه این مفهوم در مقایسه با گذشته پیچیده تر شده و در نتیجه در زمینه بازاریابی اهمیت بسیار زیادی به دست آورده است.
به طور کامل تر می توان گفت که برند سازی شامل تصویری ذهنی از خدمات و کالاهای ارائه شده توسط یک شرکت در مشتریان آن شرکت، کارخانه و یا کسب و کار است که از جمله مهم ترین آن ها می توان به لوگو، شعار، رنگ و… اشاره نمود.
برندینگ ضمن شناسایی بازار هدف به منظور انتخاب رقبا، شرکت و یا کارخانه مورد نظر را به عنوان تنها ارائه دهنده راه حل برای مشکلات ویژه در زمینه مورد نظر معرفی می کند.
گوگل همواره با ارائه راهکارهای حرفه ای به برندهای تجاری سعی در موفقیت بیشتر آن ها داشته است. برندهای تجاری دارای بک لینک های کمتر در رتبه بندی گوگل رتبه های بهتری به دست می آورند.
جالب است بدانید که برندهای کوچک چنین امتیازی برخوردار نیستند. این برندها مجبورند لینک های بسیار زیادی به دست آورده و به سختی به ابتدای رتبه بندی کلمات رقابتی خواهند رسید.
برند سازی در سئو، فوت کوزه گری!
برند سازی در سئو یکی از اساسی ترین فوت های کوزه گری محسوب می شود که عمدتا در سئو خارجی بسیار حائز اهمیت می باشد. لینک بیلدینگ یکی از مهم ترین و پر استفاده ترین مراحل سئو خارجی است. این در حالی است که برندینگ که شامل لینک بیلدینگ با سایر روش های مورد استفاده در سئو خارجی، اجزایی جدا نشدنی هستند.
بهینه سازی سایت که از آن تحت عنوان سئو سایت نیز یاد می شود، یکی از موارد تاثیر گذار در برندینگ می باشد.
شما زمانی که سایت شما از نظر گوگل در یک صنعت یا موضوع به عنوان یک برند شناخته شود؛ آنگاه در بیشتر عبارت های کلیدی، گوگل رتبه وب سایت شما را ارتقا خواهد داد و سایت شما درصفحه اول گوگل قرار خواهد گرفت. زیرا رویه و سیاست گوگل اعتماد به برندهاست.
تولید محتوا، عاملی موثر بر برندینگ در سئو
برندینگ در سئو زمینه معروف شدن سایت در گوگل را فراهم نموده و بدین ترتیب زمانی که افراد به جستجو در گوگل بپردازند، با نام سایت و برند شما مواجه خواهند شد و بدین ترتیب از برند شما دیدن خواهند کرد.
ریپورتاژ آگهی، عاملی موثر بر برندینگ
قوی کردن روابط عمومی و قرار دادن خبرهای تبلیغاتی برند خود در سایر سایت های معتبر و خبرگزاری ها که از آن تحت عنوان رپورتاژ آگهی یاد می شود، یکی از خلاقانه ترین روش های برندینگ در سئو می باشد.
برای برند شدن در سئو میبایست در رپورتاژ آگهی های خود از انکرتکست برند و یا دامنه سایت خود استفاده کنید تا سیگنال های برندینگ خود را تقویت کنید.
آن چه که باید در مورد برند سازی در سئو بدانید!
سئو و برندینگ دو حوزه کاملا متنوع هستند که می توانند تاثیرات مثبت و منفی بسیاری بر یکدیگر داشته باشند.
جالب است بدانید که برندینگ و سئو رابطه ای دو طرفه دارند. بدین معنی که پیشرفت هر کدام پیشرفت مورد دیگر را به دنبال خواهد داشت.
بی شک برند سازی در سئو اگر به درستی انجام شود، می تواند تاثیر بسیار زیادی بر موفقیت کسب و کار مورد نظر داشته باشد.
مجموعه سیروتا با داشتن چندین نمونه کار موفق در زمینه سئو سایت فروشگاهی و شرکتی آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد. جهت مشاوره و استعلام قیمت سئو سایت با کارشناسان ما در تماس باشید.