سایت شرکتی2

استراتژی پایدار سئو


استراتژی پایدار سئو

این روش‌ بیشتر متکی بر بالا بردن کیفیت تجربه‌ی مشتری هستند،که به‌وسیله تأثیر اطلاعات موجود به‌جای الگوریتم‌های موتورهای جستجو؛ موجب تقویت سئو می‌شوند.

به‌منظور حفظ این ارزش در هر نوع بنگاه اقتصادی، سئو می‌بایست پایدار، قابل‌تجدید و انعطاف‌پذیر بوده و دارای قدرت بسیار بالا برای تبدیل بازاریابی دیجیتال به یک‌نهاد جهانی مشتری مدار (نیاز است که سئو به چنین نهادی تبدیل شود) باشد. در غیر این صورت این خطر وجود دارد که اعتماد، وفاداری و حمایت مشتری نسبت به دانش تخصصی، کالا و خدمات خود را از دست بدهیم.

این سؤال را از خود بپرسید: استراتژی سئوی شما بر روی راضی کردن الگوریتم‌های موتور جستجو تمرکز دارد یا بر روی بالا بردن کیفیت تجربه کاربرانتان، پاسخ به نیاز‌های آن‌ها، و آسان کردن جستجوی اطلاعات برای آن‌ها؟

سئو به جنبه‌های پایه‌ای خود برمی‌گردد.

می‌دانید که سئو در سال ۲۰۱۵ درباره تألیف سازمان‌یافته، جستجوی معنایی، فرآیند زبان طبیعی، محلی شدن و…بود. اگر چیزی در سال ۲۰۱۶ در سئو تغییر کند، بازگشت سئو به بهترین روش جستجوی پایه‌ای برای تعیین رتبه، اعتبار و اهمیت در نتایج جستجو است.

یک درس تاریخی درباره جستجوی پایه‌ای

هنگامی‌که مصرف‌کنندگان و سپس برندها به دنیای آنلاین روی آوردند، جستجوی پایه‌ای به‌عنوان شبکه‌ی بازاریابی دیجیتال متولد شد. قبل از وجود موتورهای جستجو، شما می‌بایست آدرس سایت یک برند را می‌دانستید تا امکان پیدا کردن محتوای آن‌ها برایتان به وجود می‌آمد. قابلیت دیده شدن یک برند بستگی به این داشت که مصرف‌کننده تا چه اندازه سایت‌های مهم را به ذهن می‌سپرد. دوران بدوی و سختی برای مصرف‌کنندگان بود.

جستجوی پایه‌ای نیاز موتورهای جستجو برای هدایت مصرف‌کننده به حجم کامل وب‌سایت‌هایی که روز بروز بر تعدادشان افزوده می‌شد را پدید آورد. موتورهای جستجو پدید آمدند تا آن نیاز را برای مصرف‌کننده برآورده کنند. شبکه جستجوی پایه‌ای خیلی سریع به‌عنوان یک شبکه بازاریابی بنیادی برای ایجاد تجارت جدید در دنیای وب خود را معرفی کرد و دیده شدن در جستجو تبدیل به اولویت نخست شد. ما برندها نیز عامل تغییر و تحول ثابت در پیشرفت نتایج موتورهای جستجو بوده‌ایم.

سایت شرکتی2
استراتژی پایدار سئو

سئو، یا همان تمرین بهینه‌سازی، از نیاز رقابت با تمام برندها برای کسب مقام بالاتر در شبکه‌های جستجوی پایه‌ای موتورهای جستجوی جدید است. 

شما اولین دیدگاه این مطلب را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *