download 3

در اینجا یک نگاه به هزینه بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو، ارزش آن درایو و تاثیر آن را نداشته است.

طبق گفته Glassdoor، حقوق و دستمزد متوسط ​​برای متخصص موتور جستجوگر موتور $ 65،000 است.این پیش از مزایا و سایر هزینه های داخلی است. صنعت جستجوگرها عناوین شغلی استاندارد را ندارد، بنابراین “متخصص” می تواند معنی بسیاری از مهارت های مختلف را داشته باشد. پایین ترین حد حقوق و دستمزد حدود 45،000 دلار است، با پایان بالا در حدود 125،000 $. مدیران و مدیران تمایل به هزینه بیشتر، به اندازه 200،000 دلار یا بیشتر.

نظرسنجی Ahrefs همچنین به نقدینگان ساعتی SEO پرداخت. پنجاه درصد پاسخ دهندگان بین 75 تا 200 دلار در ساعت هزینه می کنند.

صنعت جستجوگرها با تمرینکنندگان کم هزینه پر شده است. این نیز پر از مدیران تخریب شده است که آنها را استخدام کرده است. شما ممکن است با یک مترجم آزاد ارزان باشید. حرفه ای های حرفه ای SEO اغلب گران هستند، اما معمولا نتایج آنها را ارائه می دهند – چه اینکه کارمند، یک سازمان یا یک مترجم آزاد باشد.

در نهایت، کارشناسان SEO شما احتمالا دارای توصیه هایی هستند که بر کارکنان دیگر تاثیر می گذارند، مانند copywriting ، تجربه کاربر و توسعه وب. اگر این منابع را در داخل یا خارج از دسترس نداشته باشید، توصیه ها آن را در مرحله برنامه ریزی قرار نمی دهند. موفقیت جستجوگرها بستگی به چندین منطقه دارد که با هم کار می کنند .

بنابراین اگر منابع شما برای تغییر کپی یا توسعه وجود نداشته باشد، حتی آنهایی که سریع هستند، در استخدام منابع جستجوگر چندان مهم نیست. او توصیه هایی می کند که نمیتوانید آنها را اجرا کنید.

download 1

ROI برای جستجوگرها

اگر مطمئن نیستید که آیا SEO برای کسب و کار شما مناسب است، یک محاسبه بازپرداخت سریع سرمایه گذاری، هزینه را به چشم انداز می بندد.

ROI = (درآمد ماهیانه از جستجوی آلی * میانگین درآمد ناخالص٪) / (هزینه جستجو در ماهانه)

به عنوان مثال، فرض کنید که کسب و کار شما 50،000 دلار در هر ماه در درآمد جستجوی آلی است. فرض کنید که حاشیه سود ناخالص شما 50 درصد است و کل هزینه ماهانه SEO شما 7،500 دلار است.

ROI = (50000 * .5) / (7،500 دلار) = 333.33٪

این محاسبه به شما نشان می دهد ROI خشن – 333.33٪ در این مثال.

با این حال، ارزش تاکتیک های SEO به ندرت در همان ماه اجرا می شود. ماهها و حتی سالها بعد، تاکتیکهای SEO می توانند مزایای بدون هزینه اضافی را فراهم کنند.

در نهایت، عملکرد جستجوگرها اغلب نامطلوب است. جستجو ارگانیک نیز تمایل دارد اولین بار در یک سفر خرید گسترده – جستجو، اجتماعی، ایمیل – که در نهایت تبدیل به یک فروش می شود.

چقدر بهبود یافته است؟

کمی دشوار است بدانید چه سود SEO می تواند به خط پایین خود را به ارمغان بیاورد.

اگر شما به طور فعال کانال جستجوی آلی خود را مدیریت نکنید، ترافیک از این کانال تقریبا همیشه از نمایشهای مارکدار – افرادی که کسب و کار شما را می دانند و به دنبال آن هستند، می آیند.

پیروزی در نمایشهای غیر مارکدار، تلاش واقعی را به دنبال دارد، زیرا آنها رقابتی ترند. حتی اگر نام تجاری نام خانوار باشد، مردم بیشتر از عبارتهای غیر تجاری استفاده می کنند، مانند “قطعات خودرو”، در مقایسه با جستجوی مارک مانند “قطعات خودرو ناپا”.

هیچ کس نمیتواند به طور قابل اعتماد ارزش SEO را پیش بینی کند. اما طیف وسیعی از بهبود بالقوه شناخته شده است.

مشکلات فنی با یک وب سایت می تواند نتایج جستجوی عالی را برای هر صفحه و هر کلمه کلیدی پایین تر پایین آورد. بنابراین اصلاح مشکلات فنی شدید – پیوند داخلی، برچسب های عنوان، محتوای تکراری – می تواند بالاترین مقدار فوری SEO را تولید کند.

همچنین، وب سایت هایی که دارای ترافیک جستجوی عالی کم هستند، برای بهبود بهتر است.

برعکس، اگر شما برای بسیاری از مضامین کلیدی انتقادی خود شماره یک را رتبه بندی کنید، شما برای بهبود بخش زیادی ندارید. مهم است که مديريت SEO را به طور جدي اداره كنيد، اما نباید از دستاوردهای بزرگ انتظار داشته باشید. اگر در نتایج جستجو دو یا سه صفحه را رتبه بندی کنید، احتمال بیشتری برای افزایش سریع ترافیک ارگانیک دارید.

و اندازه تقاضای کلی کلمه کلیدی مهم است. اگر مخاطب هدف شما کوچک باشد – برای مثال فقط یک نام تجاری از شمع های جرقه را به فروش می رسانید – مقدار تقاضای جستجو برای این کلمات کلیدی محدود می شود که چقدر می توانید رشد کنید. اگر فقط 40،000 جستجو ماهانه برای تم های کلیدی شما وجود دارد، شما نمی توانید 100،000 بازدید در یک ماه رانندگی کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!