اخبار سئو سایت

اخبار سئو سایت

همه ی کسب و کارهای آنلاین می دانند که بهینه سازی موتورهای جستجو در موفقیت کسب کارشان بسیار موثر است. تکنیک های سئو دائما در حال تغییر هستند و برای اینکه بتوانید از استراتژی های مناسب در تولید محتوا و مدیریت کسب و کار خود استفاده کنید باید در روند تغییرات باشید. اگر همچنان از تکنیک های قدیمی برای بهینه سازی موتورهای جستجو استفاده می کنید زمان آن رسیده تا از استراتژی های سئو سایت در سال 2022 استفاده کنید. استفاده از تکنیک های قدیمی نه تنها تغییری در روند پیشرفت شما ایجاد نمیکند بلکه ممکن است تاثیرات منفی داشته باشند.

تاثیر هوش مصنوعی بر سئو

هوش مصنوعی تاثیر بسیاری در تعامل افراد با محتوای آنلاین دارد و لازم است که بدانید اخیرا عامل بسیار مهمی در سئو نیز است. از الگوریتم های مبتنی بر هوش مصنوعی می توان به الگوریتم Rankbrain اشاره داشت که به یکی از عوامل مهم در رتبه بندی سایت ها در نتایج موتورهای جستجو در سال 2022 مبدل خواهد شد. از زمانی که گوگل این الگوریتم را معرفی کرد بیشتر کسب و کارها تعجب کردند که چگونه این الگوریتم بر استراتژی های سئو سایت تاثیر خواهد گذاشت.

کارشناسان بر این باورند که یکی از عوامل مهمی که در رتبه بندی الگوریتم رنک برین تاثیر می گذارد نرخ کلیک و مدت زمانی است که جستجوگران در یک سایت می گذرانند. پس محتوایی که تولید می کنید باید به نحویی سازماندهی شده باشد که توجه کاربران را به خود جذب کند.

تولید محتواهای طولانی

اخیرا گوگل نشان داده است که سایت هایی که اقدام به تولید محتواهای طولانی و با بیش از 2000 کلمه می کنند ترافیک بسیار بیشتری به نسبت سایت های دیگر دریافت می کنند. از استراتژی های سئو سایت که باید به آن توجه داشته باشید تمرکز بر روی تولید محتوای طولانی و با کیفیت است که می تواند سبب شود جایگاه شما در رتبه بندی گوگل ارتقا یابد. اما باید توجه داشته باشید که حتما محتواهایی که تولید می کنید، خوانندگان را به خود مجذوب کنند.

تاثیر هدینگ ها در سئو سایت

بهتر است در هنگام تولید محتوا به کمک H2 و H3  نوشته های خود را به چند زیر عنوان تقسیم کنید. نوشتن متن های طولانی به خصوص در موبایل برای کاربران خسته کننده و ترسناک است. از استراتژی های سئو سایت که باید در سال 2022 به آن توجه ویژه ای شود استفاده از تیترهای بیشتر است.

سازگاری با موبایل یا موبایل فرندلی

یکی از عوامل بسیار مهم در رتبه بندی گوگل که از سال 2015 بر روی آن تاکید دارد، سازگاری وب سایت ها با موبایل است. گوگل اول سایت هایی را ایندکس می کند که برای موبایل بهینه شده اند و در حقیقت نسخه موبایل به عنوان نسخه ی اصلی در نظر گرفته شده است. پس از استراتژی های سئو سایت که باید در نظر گرفته شود موبایل فرندلی بودن سایت است. زیرا پیش بینی می شود تا سال 2025 بیشتر از 75 درصد کاربران سایت ها، از طریق تلفن همراه وارد اینترنت خواهند شد.

تولید محتوا با رعایت اصل EAT گوگل

گوگل همواره بر این امر تاکید داشته است که کیفیت محتواهای تولید شده بسیار بر رتبه بندی سایت ها تاثیر گذار است. سوالی که برای صاحبان کسب و کارها پیش می آید این است که منظور از تولید محتوای با کیفیت چیست؟ در حقیقت EAT به معنی تخصص، اقتدار و قابل اعتماد بودن می باشد. گوگل از این اصل استفاده می کند تا متوجه شود آیا سایت ها محتواهای باکیفیت تولید می کنند یا خیر. از استراتژی های سئو سایت که باید به آن توجه کرد تولید محتوا براساس اصل الگوریتم EAT گوگل است.

استفاده از ویدئو در محتواهای سئو شده

از استراتژی های سئو سایت استفاده از ویدئو در محتواهایی است که تولید می شوند. در سال های اخیر هم شاهد این امر هستید که وب سایت های موفق برای تعامل بیشتر با مخاطبان خود از ویدئو استفاده می کنند. سئو بطور مداوم در حال تغییر است و برای اینکه شما بتوانید در بین رقیبان خود باقی بمانید باید از تکنیک های جدید استفاده کنید و مدام دانش خود را بروز کنید.

توجه به لینک سازی های با کیفیت

اگر می خواهید در رده کسب و کارهای موفق قرار بگیرید باید بر روی لینک های با کیفیت توجه لازم را داشته باشید. لینک سازی سبب می شود تا ترافیک بسیار بیشتری برای سایت خود جذب کنید. گوگل معتقد است که اگر سایت های دیگر به شما اطمینان کنند، او هم به شما اعتماد می کند. این بدین معنا نیست که شما تنها با لینک سازی می توانید استراتژی های سئو سایت خود را بهبود ببخشید و به رتبه خوبی در گوگل برسید، بلکه باید محتوایی که تولید می کنید هم آنقدر مفید باشد که بتوان از آن به عنوان مرجع استفاده کرد.

استفاده از بهترین استراتژی های سئو سایت سبب می شود تا جایگاه شما در صفحه نتایج گوگل ارتقا یابد و ترافیک ارگانیک بیشتری به سایت شما اختصاص داده شود. قبل از اینکه بخواهید در مورد استراتژی های خود تصمیم بگیرید لازم است تا در مورد مخاطبان هدف خود تحقیق کنید. اما از نکاتی که هرگز نباید آنها را فراموش کنید می توان به سرعت بارگذاری سایت و موبایل فرندلی بودن سایت اشاره کرد.

اخبار سئو سایت

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!