ابزارهای سئو (SEO Tools)

ابزارهای سئو (SEO Tools)

Google Analytics  :

اگر شما واقعا در SEO قدم گذاشته اید ، گوگل آنالیتیکس غیر قابل انکار است.

مشاهده صفحاتی که بیشترین ورودی و کلیک را از گوگل داشته اند، نرخ خروج از سایت، تحلیل ترافیک و درصد ورودی از طریق موتور جستجو تنها بخشی از اطلاعات مفیدی است که آنالیتیکس در اختیار شما قرار می دهد

Google Search Console:

کنسول جستجوی گوگل (GSC) مجموعه‌ای از ابزارهای مفید است که مستقیم از سوی گوگل جهت کمک به مدیران سایت ارایه شده است.

شما می توانید محتوای تکراری ، وضعیت ایندکس صفحات و نحوه نمایش سایت در نتایج جستجو و … را مشاهده و بررسی کنید.

Google Keyword Planner:

ابزاری از سوی گوگل برای کشف و انتخاب کلمات کلیدی مناسب جهت فرآیند سئو یا کمپین‌های تبلیغات اینترنتی و مشاهده میزان جستجو کلمات مدنظر در بازه زمانی خاص.

در نظر داشته باشید برای دسترسی به این ابزار به وی پی ان نیاز دارید.

Google Mobile-Friendly Test:

گوگل اهمیت زیادی برای سایت‌های که با رزولوشن‌های مختلف و دستگاه‌های مختلف تطبیق پذیر و واکنش‌گرا است قائل می شود.

ابزار تست سایت برای موبایل وضعیت سایت شما را در این مورد نشان می‌هد.

Google PageSpeed Insights:

سرعت بارگذاری سایت یکی دیگر از عوامل رتبه بندی است. ابزار تست سرعت گوگل به شما می گویید یک سایت با سرعت خرگوش دارید یا سایتی شبیه لاک پشت ! همچنین جهت افزایش سرعت سایت پیشنهاداتی نیز به شما ارایه می‌شود.

Sitecheckup:

سایت چکاپ به عنوان یک سامانه تحلیل‌گر، هر وب‌سایتی را از نظر SEO بررسی و آنالیز می‌کند و در راستای حل مشکلات موجود، راهکار‌های اثربخش پیشنهاد می‌دهد و با ارائه گزارش کامل مشکلات سئو به زبان فارسی به شما کمک می کند.

Browseo:

یک ابزار عالی برای مشاهده سایت به روش عنکبوت‌ موتورهای جستجو که با آن وضعیت نمایش محتوا و لینک‌های قابل دسترسی را می‌توان دید.

اگر بخشی از محتوا یا لینک‌های شما در اینجا نمایش داده نشد برای رفع آن سریعتر اقدام کنید