download 2

8 به روز رسانی عمده الگوریتم گوگل

google 1920x1080

تقریبا هر روز، گوگل تغییرات در الگوریتم رتبه بندی خود را ارائه می دهد. برخی از ترفندهای کوچک هستند دیگران به طور جدی SERPs را لرزاندند. این ورقه تقلب به شما کمک می کند تا مهمترین تغییرات الگو و مجازات هایی که در سال های اخیر بوجود آمده اند را درک کنید، با یک مرور کلی و مشاوره SEO در مورد هر یک.

screen 01

آیا تغییرات ترافیکی شما با به روزرسانی های گوگل مرتبط است؟ بیایید پیدا کنیم که هر یک از این به روز رسانیها چگونه بود و چگونه تنظیم م شد.

1. پاندا

تاریخ شروع:  2011 فوریه 2011 
خطرات: محتوای تکراری، سرقت شده یا نازک؛ هرزنامه تولید شده توسط کاربر؛ کلمات کلیدی پر کردن

چگونه کار می کند: پاندا به اصطلاح نمره کیفیت به صفحات وب اختصاص می دهد؛ این نمره پس از آن به عنوان یک عامل رتبه بندی مورد استفاده قرار می گیرد. در ابتدا، پاندا یک فیلتر بود و نه بخشی از رتبه بندی گوگل، اما در ژانویه 2016، آن را به طور رسمی در الگوریتم هسته گنجانده شده است.انتشار پاندا به مراتب پیچیده تر شده است، بنابراین هر دو مجازات و بازیابی سریعتر اتفاق می افتد.

چگونه برای تنظیم: اجرای چک های سایت منظم برای تکرار مطالب، محتوای نازک و کلمات کلیدی.

screen 02

برای بررسی نمونه هایی از تکرار محتویات خارجی، از یک پلاگین جستجوگر مانند  Copyscape استفاده کنید .

اگر شما یک سایت تجارت الکترونیک دارید و نمی توانید 100 درصد از محتوای منحصر به فرد خود را داشته باشید، سعی کنید از تصاویر اصلی که می توانید استفاده کنید، استفاده کنید و از نظرات کاربران استفاده کنید تا توضیحات محصول را از جمعیت بیرون بکشید. 

2. پنگوئن

تاریخ راه اندازی:  آوریل 24، 2012 
خطرات: لینک های هرزنامه یا ناسازگار؛ لینک با متن لنگر بیشینه بهینه شده است

چگونه این کار را انجام می دهد: هدف Google Penguin این است که سایت هایی را که لینکشان را دستکاری می کنند، پایین آورند. از اواخر سال 2016، پنگوئن بخشی از الگوریتم اصلی گوگل است؛ بر خلاف پاندا، در زمان واقعی کار می کند.

چگونه برای تنظیم : نظارت بر رشد پروفایل پیوند خود را و اجرای ممیزی های منظم با یک checker backlink مانند SEO SpyGlass . در داشبورد خلاصه ابزار ، یک نمودار پیشرفت برای رشد پروفایل پیوندتان پیدا خواهید کرد. به دنبال هر پاره ای غیرمعمول باشید: این به اندازه کافی دلیلی است برای نگاه کردن به لینک هایی که به طور ناگهانی به دست آورده اید.

screen 03

آمار که ما می دانیم پنگوئن به حساب می آید به فرمول SEO Risk Of Penalty SpyGlass اضافه شده است. برای بررسی خطرات نقض حق امتیاز، به داشبورد دامنه لینک گذاری بروید، به  لینک تبادل لینک های مجازات پیوند  ، لینک های خود را انتخاب کنید و روی Update Penalty Riskکلیک کنید  . هنگامی که چک کامل است، با   ستون Risk Penalty رجوع کنید و اطمینان حاصل کنید که به هر پیوند با امتیاز بیش از 50 درصد نگاه کنید.

screen 04

برای یک راهنمای دقیق تر در مورد حسابرسی لینک،  اینجا را کلیک کنید .

3. Hummingbird

تاریخ شروع:  2013 اوت 22 
خطرها: کلمات کلیدی؛ محتوای کم کیفیت

چگونه کار می کند: Hummingbird به Google کمک می کند تا کلمات جستجو را بهتر تفسیر کند و نتایجی را که با قصد جستجوگر منطبق می شود (در مقایسه با اصطلاحات فردی درون پرس و جو). در حالی که کلمات کلیدی همچنان مهم هستند، Hummingbird باعث می شود یک صفحه برای رتبه بندی برای پرس و جو حتی اگر شامل کلمات دقیق که جستجوگر وارد شده است. این با کمک پردازش زبان طبیعی به دست آمده است که به شاخصه بندی معناشناسی پنهان، اصطلاحات مشترک و مترادفها وابسته است.

چگونه برای تنظیم: تحقیق کلمه کلیدی خود را گسترش دهید و تمرکز بر مفاهیم، ​​نه کلمات کلیدی.تحقیقات مرتبط با تحقیق دقیق، مترادف ها و شرایط همکاری. منابع بزرگ چنین ایده هایی عبارتند از جستجوهای مربوط به گوگل و Google Autocomplete. شما همه آنها را در ماژول تحقیق کلید واژه Rank Tracker درج می کنید.

screen 05

از این بینش ها برای درک زبان مخاطبان خود بهتر و متنوع سازی مطالب خود استفاده کنید. با ایجاد محتوای جامع که قصد جستجوگر را برآورده می کند، شما هر دو را از لحاظ مشارکت و جستجوگرها برنده خواهید شد. ما در مورد جامع بودن جزئیات بیشتر در این پست در هنگام بحث در مورد RankBrain نگاه خواهیم کرد.

4. کبوتر

تاریخ شروع:  2014 ژوئیه 24 (آمریکا)؛ 2014 دسامبر 22 (انگلستان، کانادا، استرالیا) 
خطرات: جستجوگرهای ضعیف در و خارج از صفحه

چگونه کار می کند: کبوتر بر آن دسته از جستجو هایی که در آن مکان کاربر نقش مهمی دارد، تاثیر می گذارد. به روز رسانی روابط نزدیک تر میان الگوریتم محلی و الگوریتم اصلی ایجاد شده است: عوامل سنتی SEO در حال حاضر برای رتبه بندی نتایج محلی استفاده می شود.

چگونه برای تنظیم: تلاش سرمایه گذاری در جستجوگرها در داخل و خارج از صفحه. یک نقطه شروع خوب این است که یک تحلیل در صفحه با استفاده از WebSite Auditor اجرا شود . داشبورد تجزیه و تحلیل محتوا ابزار به شما ایده خوب در مورد جنبه های بهینه سازی صفحه را که شما نیاز دارید تمرکز کنید.

یک راه خوب برای شروع با خارج کردن صفحه جستجوگرها در دایرکتوریهای تجاری مربوطه ذکر شده است. نه تنها کسانی که به دنبال لینک ها هستند، به رتبه سایت شما کمک می کنند؛ آنها در گوگل رتبه خوبی دارند. شما به راحتی می توانید دایرکتوری های با کیفیت را پیدا کرده و به وب مسترها بپیوندید و از LinkAssistant لیست کنید  .

screen 06

فقط روی Look for Prospects کلیک کنید، Directories را انتخاب کنید و کلمات کلیدی خود را وارد کنید. ایده خوبی است که کلمات کلیدی را به همراه مکان خود (به عنوان مثال، “دندان پزشک Denver”) مشخص کنید. در یک لحظه ابزارها لیستی از دایرکتوری های مربوطه را در توازن خود، همراه با آدرس ایمیل صاحب سایت، می گرداند.

5. موبایل

تاریخ شروع:  2015 آوریل 21 
خطرات: عدم وجود یک نسخه تلفن همراه از صفحه؛ قابلیت استفاده از تلفن همراه ضعیف

چگونه کار می کند: به روز رسانی گوگل موبایل (aka Mobilegeddon) تضمین می کند که صفحه های تلفن همراه دوستانه در بالای جستجوی تلفن همراه رتبه بندی می شوند، در حالی که صفحات برای تلفن همراه بهینه سازی نشده از SERPs یا به طور جدی پایین رتبه بندی شده اند.

چگونه برای تنظیم: برو به تلفن همراه و تمرکز بر سرعت و قابلیت استفاده. تست موبایل همراه گوگل به شما کمک خواهد کرد که ببینید که جنبه های نسخه تلفن همراه صفحه شما باید بهبود یابد. تست در یکپارچه به حسابرس وب سایت،  بنابراین شما می توانید صفحات خود را دوستانه به سرعت صفحه نمایش چک کنید. شما آن را در تجزیه و تحلیل محتوا> صفحه حسابرسی، در زیر برگه عوامل فنی پیدا کنید.

screen 05 1

6. RankBrain

تاریخ شروع:  2015 اکتبر 26 
خطرها: فقدان ویژگی های مرتبط با موضوع خاص؛ محتوای کم عمق UX ضعیف

چگونه کار می کند: RankBrain بخشی از الگوریتم Hummingbird گوگل است. این یک سیستم یادگیری ماشین است که به گوگل کمک می کند معنای پشت نمایش ها را درک کند و در پاسخ به این درخواست ها نتایج جستجو را مطابق با نتایج مطابقت دهد. گوگل RankBrain را سومین عامل مهم رتبه بندی می نامد . در حالی که ما نمیتوانیم از Insert و Outbound از RankBrain اطلاع داشته باشیم، نظر عمومی این است که آن ویژگی های مربوط به صفحات وب را برای یک پرس و جو داده شده مشخص می کند که اساسا عوامل رتبه بندی پرس و جو خاص است.

چگونه برای تنظیم: بهینه سازی محتوا برای ارتباط و جامع بودن با کمک تجزیه و تحلیل رقابتی. با کمک ابزار TF-IDF WebSite Auditor شما می توانید شرایط و مفاهیم مرتبط مورد استفاده توسط تعداد زیادی از رقبای برتر خود را کشف کنید: این ها یک راه عالی برای متنوع سازی مطالب شما هستند.

screen 08

7. Possum

تاریخ شروع:  1 سپتامبر 2016 
خطرات: رقابت در مسابقه در محل هدف شما

چگونه کار می کند: به روز رسانی Possum اطمینان داد که نتایج محلی متفاوت است بسته به موقعیت جستجوگر: نزدیک تر به آدرس کسب و کار، بیشتر احتمال دارد شما آن را در میان نتایج محلی ببینید. Possum همچنین باعث شد که در رتبه بندی نتایج برای مسائل بسیار مشابه مانند “دندان پزشک Denver” و “دندانپزشک Denver co.” جالب توجه باشد. Possum همچنین به کسب و کارهایی که در خارج از منطقه شهر فیزیکی قرار دارند، تقویت شده است.

چگونه برای تنظیم: لیست کلمات کلیدی خود را گسترش دهید و ردیابی رتبه بندی موقعیت خاص را انجام دهید. در حال حاضر، کسب و کارهای محلی نیاز به هدف قرار دادن کلمات کلیدی بیشتری نسبت به استفاده از آنها دارند، زیرا Possum به نوسانات محلی منتهی می شود. همانطور که رتبه بندی خود را بررسی می کنید، مطمئن شوید که این کار را از محل هدف خود انجام می دهید (یا، بهتر است، یک دسته از آنها). شما می توانید این را در Track Track در زیر Preferences> Preferred Search Engines کنید. روی افزودن سفارشی در کنار Google کلیک کنید. بعد، مکان مورد نظر خود را مشخص کنید – شما می توانید آن را به عنوان یک آدرس خیابان مشخص کنید.

screen 09

8. فرد

تاریخ راه اندازی:  8 مارس 2017 
خطرات: محتوای ناقص، وابسته به سنگین و یا تبلیغ محور

چگونه کار می کند: آخرین به روز رسانی تایید شده توسط گوگل، فرد اهداف وب سایت هایی را که نقض دستورالعمل های وب سایت گوگل هستند. اکثر سایت های آسیب دیده ، وبلاگ هایی با پست های کم کیفیت هستند که به نظر می رسد بیشتر به منظور ایجاد درآمد تبلیغاتی ساخته شده اند.

نحوه تنظیم: مرور دستورالعملهای کیفیت جستجوی Google را مرور کنید   و از محتوای نازک مراقبت کنید. اگر شما تبلیغات را نشان می دهید، اطمینان حاصل کنید که صفحاتی که در آنها یافت می شود با کیفیت بالا هستند و اطالعات متناسب و مناسب را ارائه می دهند. این اساسا این است: سعی نکنید گوگل را فهمیده و فکر کند که صفحه شما در مورد چیزی است که واقعا یک صفحه دروازه پر از لینکهای وابسته است. اکثر ناشران پول را از تبلیغات درآورده اند و این تا زمانی است که تقلب نکنید، کاملا قانونی است.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!