seo audit

آنالیزگر سئو سایت

ابزارهای بررسی کلمات کلیدی شامل ۲ بخش جادویی و 1 بخش آمارگیری سخت می باشند .
برای اینکه بتوانید از تکنیک های بهینه سازی سایت که آموزش می دهیم به خوبی استفاده نمایید

برای هر کدام از صفحات طراحی سایت بیش از دو تا سه کلمه کلیدی را نشانه نگیرید

یکی از اشتباهات متداول مبتدیان سئو سایت این است که برای هر صفحه بیش از ۵۰۰ کلمه ی کلیدی را مشخص می کنند

و توقع دارند که در گوگل برای این کلمات رتبه یک بگیرند .

این کار ممکن بود ده سال پیش جواب بدهد ولی در حال حاضر موتور های جستجو از الگوریتم های بسیار پیچیده ای استفاده می کنند و از این راه نمی توان به آن ها حیله زد .

به همین دلیل است که بهتر است از تعداد کمی از کلمات کلیدی کوتاه و مختصر شروع شود .

برای طراحی وب سایت های جدید تقریبا غیر ممکن است که از همان ابتدا برای تعداد زیادی از کلمات کلیدی رتبه ی خوبی داشته باشند .

شما اولین دیدگاه این مطلب را بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *