images 44

سئو چه بخش ها و اصولی دارد؟

انجام یک سئو خوب و حرفه ای نیازمند داشتن سه اصل است:

رعایت نکات سئو خلاصه مفهوم سه عبارت بالا می باشد. هر کدام از موارد بالا دارای نکات و ظرافت هایی ست که می تواند شما را در امر بهینه سازی سایت یاری کند.سئو (SEO) یکی از کاربردی‌ترین روش‌های افزایش بازدید سایت است، به کمک سئو نه تنها بازدید سایت افزایش پیدا می‌کند، بلکه جامعه هدف در سایتتان شکل می‌گیرد. یعنی صرفا کاربرانی در سایت حضور خواهند داشت که به محصولات و خدمات شما نیاز دارند و این بسیار مهم است.

برای اینکه بتوانیم در گوگل جزء پیشتازان و صدرنشینان باشیم و مشتریان فراوان و درآمد عالی داشته باشیم باید سئوی مناسبی داشته باشیم.

شما به عنوان یک مدیر سایت باید از ادبیات سئو آگاه باشید و بدانید که سئوکار شما در حال انجام چه کارهایی است. چه بهتر که خودتان نیز یک متخصص سئو شوید و اگر وقت دارید سئو و بهینه سازی سایت تان را به عهده بگیرید.

یادگیری سئو شما را با مفاهیم الگوریتم های گوگل آشنا خواهد کرد و در برنامه ریزی های آینده سایت به شما کمک خواهد کرد. به جدیت می توان گفت یادگیری سئو یکی از نیازهای اساسی کسانیست که به نحوی با سایت سروکار دارند.

درج آگهی تبلیغاتی در سایت های دیگر: درصورتی که بخواهید از این روش برای جذب بازدید استفاده کنید، باید بودجه تبلیغاتی زیادی را صرف کنید. دو عیب بزرگ این روش دارد، اولا هیچ تضمینی نیست بازدیدکنندگانِ هدفمند به سایت شما بیایند و دوما تا زمانی که بودجه تبلیغاتی دارید، بازدیدکننده خواهید داشت، پس از آن به یکباره با کاهش آمار بازدید و کاهش شدید فروش مواجه خواهید شد.

در نهایت، می‌توان نتیجه گرفت که این روش صرفا برای افرادی که قصد فروش فصلی دارند و یا سرمایه زیادی دارند، کاربردی است و نه برای فردی که قصد دارد بصورت دائمی کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کند.

استفاده از تکنیک‌های سئو: اما اگر یک متخصص سئو باشید، بصورت کاملا رایگان می‌توانید برای سایت خود از طریق موتورهای جستجو بازدید جذب کنید. علاوه بر رایگان بودن و هدفمند بودن، چنانچه دوستِ موتورهای جستجو شوید و بر اصول سئو و بازاریابی محتوا مسلط باشید، بصورت دائمی بازدیدکننده خواهید داشت.

در حقیقت به کمک آموزش سئو یاد می گیرید که چگونه محتوای خوب تولید کنید و چگونه آن را به صفحه اول نتایج جستجو برسانید. همچنین به شما پیشنهاد می کنیم، حتما سئوی سایتتان را خودتان انجام دهید، چراکه هیچ فردی دلسوزتر از خودتان نیست و در صورتِ واگذاری، برخی سئوکاران به اشتباه و یا به عمد، تکنیک‌های سئوی کلاه سیاه را در سایتتان می‌توانند پیاده سازی کنند و چنانچه پس از آن، دچار پنالتی گوگل شوید دیگر، راهِ بازگشتی نخواهد بود.

download 24

سئوکار حرفه ای:مهندس مهدی مژدهی

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!