images 2020 01 09T214838.950

هنگام خرید هاست، اولین نکته‌ای که توجه شما را در برخی از سایت‌ها جلب می‌کند، ‌هاستCpanel (سی‌پنل) است.

کنترل‌پنل چیست و چرا از آن استفاده می‌شود؟

سی پنل هاستینگ (هاست با کنترل پنل سی پنلیک روش خوب و آسان برای کنترل کردن وب سایت از طریق یک واسط آسان استسی پنل– cPanel – را می توان بدون شک پیشرفته ترین نوع هاستینگ در میزبانی هاستینگ امروزی دانست. این کنترل پنل دارای امکانات بسیاری است که افراد را در اداره هرچه آسان‌تر انواع اپلیکیشن های وب یاری می دهد و برای کسانی که به دنبال کیفیت بالای سرویس های هاستینگ هستند، بهترین گزینه است.

مزایای استفاده از کنترل‌پنل:

1.صرفه جویی در زمان

ارزشمندترین چیز زمان است. به دلیل سادگی و راحتی استفاده از کنترل‌پنل‌ها، بسیاری از کارهای فنی تنها با چند کلیک انجام می‌شوند، و بدین ترتیب زمان زیادی برایتان صرفه جویی می‌شود.

2.راه اندازی

زمانی که شما سایتی را راه‌اندازی می‌کنید، همیشه نگرانی در پروسه راه‌اندازی وجود دارد. کنترل‌پنل‌ها با ساده کردن پروسه‌ها، مشکلاتی که حین راه‌اندازی سایت بوجود می‌آیند را شدیدا کاهش می‌دهند.

3.جلوگیری از خطاها

اگرچه همیشه ممکن است اشتباهی رخ دهد، با این حال، استفاده از کنترل‌پنل‌ها کمک می‌کند از اشتباهات تکراری و آزاردهنده دوری کنید.

4.هزینه

به دلیل اینکه بسیاری از کارهای پیچیده را می‌توانید با استفاده از کنترل‌پنل‌ها انجام دهید، دیگر نیازی نیست هزینه‌هایی را صرف استخدام متخصصین جهت مدیریت ‌هاست خود کنید.

5.مدیریت مشتریان

اگر شما شرکتی هستید که مشتریان خودتان را دارید، با استفاده از یک کاربری نمایندگی، می‌توانید از امکانات ‌هاست یک شرکت میزبانی استفاده کنید و در عین حال، مشتریان خود را هر کدام با یوزر جداگانه مدیریت کنید.

6.نصب آسان

بسیاری از کنترل‌پنل‌ها، بصورت استاندارد قابلیت نصب آسان را در خود دارند. با این ویژگی، شما می‌توانید تنها با یک کلیک، CMSهای پراستفاده مانند WordPress , Joomla, Prestashop و غیره را نصب کنید.

سئوکار حرفه ای:مهندس مهدی مژدهی

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!