متخصص سئو سایت

متخصص سئو سایت


آشنایی با ترفند های پنهانی سئو سایت

قوانین سئو و بهینه سازی موتور های جستجو می تواند پیچیده به نظر برسد. با توجه به ماهیت همیشه در حال تکامل سئو، آگاهی از روش های به روز آن دشوار است. به روز رسانی های الگوریتم گوگل و تغییرات رفتاری کاربران و استراتژی های نو در بازاریابی، و بخش های بی شمار دیگری وجود دارد که در سئو در حال ارتقا هستند. بسیاری از این ترفند ها پنهانی هستند.

دستیابی به این ترفند ها می تواند شما را در مسیر تبدیل رتبه، کمک کند. این روش ها و ترفند ها حتی برای افراد تازه کار نیز قابل استفاده هستند. بنابراین به آگاهی از این نکات و ترفند های پنهانی سئو نیاز دارید. در ادامه ی این مقاله قصد داریم به ارائه ی برخی از این قانون ها بپردازیم.

به روز بودن از مهم ترین قوانین سئو برای جلب توجه است!

آشنایی با ترفند های پنهانی سئو سایت
آشنایی با ترفند های پنهانی سئو سایت

یکی از مهم ترین ترفند ها و قوانین سئو

، به روز رسانی مداوم صفحه است. گوگل اهمیت زیادی به، به روز بودن مطالب مورد نیاز کاربران می دهد. بنابراین اگر می خواهید از قافله عقب نمانید، باید به صورت مداوم صفحات خود را به روز کنید. اگر از تکنیک های سئوی کلاه سفید استفاده کنید، لازم نیست ریسک کنید. به این ترتیب مشکلی برای وبسایت شما نیز پیش نخواهد آمد.

اما اگر از سئوی کلاه خاکستری یا کلاه سیاه استفاده کنید، باید احتمال جریمه شدن توسط موتور های جستجو را بدهید. یکی از این روش ها این است که روزانه محتوای بصری، کد ها، سایز یا رنگ نوشته های خود را تغییر دهید. این امر موجب می شود که خزنده های گوگل، با تصور به روز شدن محتوای شما، به صفحه امتیاز بدهند. در نتیجه این امتیاز ها به ارتقا رتبه ی شما کمک خواهند کرد.

فراموش نکنید که ترفند های سئو گوگل را بر آن می دارند که موقعیت یابی صفحه را همیشه به روز نگه دارد. موقعیت یابی وبسایت همیشه در حال به روز شدن است. چیزی که این ماه برای شما کار می کند ممکن است در ماه بعد کار نکند.

به روز رسانی را با توجه به تنظیمات انجام دهید.

استفاده از URL های تحت استاندارد ها و قوانین سئو

بهینه سازی URL از مهم ترین نکات و قوانین سئو است. در هنگام راه اندازی وبسایت خود باید در نظر بگیرید که URL های خود را بهینه سازی کنید. به این ترتیب باید از URL های مختصر و مفید و توصیفی استفاده کنید. زیرا حفظ مختصر و مفید بودن URL های شما باعث می شود تا درک و شناخت صفحه ی شما برای موتور هایی مانند گوگل و کاربران ساده شود.

میزان پیچیدگی URL ها، تعداد زیاد پوشه ها، تکرار عبارات و استفاده از نماد ها، مواردی هستند که در هنگام انتخاب URL بر موقعیت شما تاثیر می گذارند. URL های طولانی و مبهم باعث می شود یک وبسایت نامرتب به نظر برسد. بنابراین Crawl کردن در آن را برای عنکبوت های جستجوگر سخت می شود.

بهینه سازی تصاویر؛ از کمک کننده ترین ترفند های سئو

از دیگر ترفند های کمک کننده ی سئو برای ارتقا رتبه این است که از قوانین سئو در بهینه سازی تصاویر استفاده کنید. بسیاری از افراد برای شروع تجزیه و تحلیل خود به دنبال عکس می گردند. این بدان معنی است که با بهینه سازی عکس های خود می توانید تعدادی بازدیدکنندگان جدید را به وبسایت خود هدایت کنید. سرور ها نمی توانند آنچه در عکس های شما وجود دارد را اطلاع دهند.

اما گنجاندن متن جایگزین توصیفی در عکس های شما به موتور های جستجوگر کمک می کند تا بدانند دقیقا چه چیزی در تصویر شما وجود دارد. به علاوه بسیاری از افراد در موتور های جستجویی دیگری مانندPinterest نیز به تحقیق می پردازند. شما با استفاده از بهینه سازی تصاویر خود و انتخاب تصاویر مناسب برای وبسایت خود، می توانید در این مرحله نیز مخاطبان زیادی را به وبسایت خود دعوت کنید.

به علاوه یکی دیگر از مواردی که باید در این بخش از قوانین سئو رعایت کنید، این است که نام تصویر خود را نیز به نامی مرتبط با صفحه و کلمات کلیدی خود تغییر دهید. بسیاری از افراد در حین بارگیری تصاویر، نام آن را تغییر نمی دهد. سپس از آن تصویر برای وبسایت خود استفاده می کنند.

توجه کنید که در هنگام انتشار آن عکس در واقع شما در حال تبلیغ وبسایت مرجع هستید! به علاوه نباید از تصاویری که دارای تگ وبسایت های دیگری هستند برای صفحه ی خود استفاده نمایید. علاوه بر محتوای متنی جایگزین، شما همچنین باید تمام عکس های خود را فشرده کنید. به این ترتیب کاربران هنگام بارگیری آن تصویر به مشکل بر نمی خورند. چرا که تصویر در مدت کوتاهی دانلود خواهد شد.

آشنایی با ترفند های پنهانی سئو سایت
آشنایی با ترفند های پنهانی سئو سایت

بهینه سازی کلمات کلیدی بر اساس سئو

قوانین سئو بر اساس اصل مهمی به نام کلمات کلیدی بنیان گذاری شده اند. در نتیجه بهینه سازی کلمات کلیدی مهم ترین بخش سئو است. در ابتدا کلمات کلیدی ای را که خاص هستند و رقبای کمتری برای شما ایجاد می کنند را کشف کنید. به خصوص اگر در حال کار بر روی یک وبسایت کاملا جدید و با اختیارات کم هستید. همچنین شکاف های محتوایی را در وبسایت خود کشف کنید.

شکاف های محتوایی، عباراتی کلیدی هستند که شما خود را بر اساس آن ها رتبه بندی نمی کنید. اما رقابت در آن ها زیاد است. پیدا کردن این شکاف های محتوایی با ابزارهای تعیین موقعیت وبسایت ساده است.

به محض اینکه شکاف های محتوایی را کشف کردید، باید با ایجاد و انتشار محتوایی که از عبارات کلیدی به طور موثر استفاده می کنند، آن ها را پر کنید. این عمل حتی ممکن است به شما یک جهش سریع در صفحه ی نتایج جستجو بدهد. به علاوه از کلید واژه های مرتبط با محتوای خود استفاده کنید.

ابزار های انتخاب کلمات کلیدی به شما کمک می کنند تا بهترین عبارات و کلمات کلیدی را در صنعت خود بیابید.

آشنایی با ترفند های پنهانی سئو سایت
آشنایی با ترفند های پنهانی سئو سایت

دیگر قوانین موثر در سئو

از دیگر قوانین سئو که می توانید بر اساس آن ها رتبه ی خود را ارتقا بخشید، تجزیه و تحلیل مداوم رقبای خود است. به خصوص رقبایی که در رتبه های نخست صفحه ی جستجو هستند. از استراتژی آن ها استفاده کنید و خود را به آن ها برساند. همواره یک مسیر مشخص برای استراتژی های خود در نظر داشته باشید. این امر به شما کمک می کند تا به بیراهه نروید. بک لینک ها را جدی بگیرید. به هر اندازه که می توانید در این زمینه برای خود اعتبار جلب کنید. اما لینک های داخلی را نیز دست کم نگیرید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!