وبسایت

معرفی چند وبسایت معتبر برای انتشار رپورتاژ آگهی رایگان

وبسایت medium

مدیوم یک وبسایت خاص جهانی می باشد که روند متفاوتی را در پیش گرفته است! وبسایت مدیوم نویسندگان خود را تبدیل به خواننده های خود می کند و از خوانندگانش دعوت به نویسندگی می کند!

شاید کمی پیچیده به نظر برسد، اما این وبسایت با یک عملکرد جدید محتواهای مفید را برای مخاطبانش فراهم می کند. اگر شما وارد سایت مدیوم شوید خواهید دید که از شما دعوت می شود چنانچه ایده و محتوایی برای طرح دارید، به وبسایت ارائه کنید تا با دیگران به اشتراک گذاشته شود.

مدیوم معتقد است کسانی که ایده خلاقانه ای برای اشتراک گذاری دارند باید مورد حمایت قرار گیرند، نه کسانی که صرفا تبلیغ می کنند.

بنابراین به شما اجازه می دهد در چهارچوب قوانین و شرایط وبسایت، اقدام به نوشتن کنید! بدیهی است که از شما انتظار دارد محتوای باکیفیت و دسته اول را در اختیار سایت بگذارید.

جالب است بدانید این وبسایت نه تنها در برابر انتشار محتوای شما هزینه ای دریافت نمی کند، بلکه به شما دستمزد ماهانه نیز می پردازد!

بخشی از دستمزد نویسنگان از حق عضویت اعضای وبسایت و خوانندگان تامین می شود. مدیوم موضوع محتوای شما را بررسی کرده و حتی آن را به خوانندگانی که علاقه مند هستند معرفی می کند.

هر چه محتوایی که توسط شما نوشته شده بیشتر مورد استقبال اعضا قرار گیرد، و به عبارتی بیشتر خوانده شود حمایت مدیوم از شما نیز بیشتر می شود!

البته وبسایت از شما می خواهد که خودتان نیز برای دیده شدن محتواهایتان تلاش کنید. به نظر می رسد این یک چرخه برای تقویت سایت باشد که در آن هم خواننده و هم نویسنده و هم سایت سود می برند.

وبسایت

وبسایت مدیوم با این عملکرد نو و جالب هم از هنرمندان و نویسندگان حمایت می کند و هم مطالب مفیدی اعم از محتواهای داستانی، خبری، علمی، هنری، روانشناسی، آموزشی، سیاسی و… را در اختیار مخاطبان خود قرار می دهد.

البته مدیوم تبلیغات صرف را قبول نمی کند و نوشته ای که کاملا ویژگی های یک آگهی تبلیغاتی را داشته باشد نمی پذیرد.

مهم ترین حوزه هایی که مدیوم به آن ها می پردازد حوزه های فرهنگی، سیاسی، فناوری، کسب و کار و زندگی است. وبسایت مدیوم در آدرس https://medium.com/ مشاهده می شود.

وبسایت reddit.com

وبسایت Reddit شبکه اجتماعی بزرگی میباشد و  می‌توان در مورد موضوعات مختلف به بحث و تبادل‌ نظر در آن پرداخت. در روز میلیون ها نفر از وبسایت Reddit بازدید می‌کنند و در مورد موضوعاتِ مختلف به بحث و گفت‌و‌گو با دیگران می‌پردازند.

برای لینک سازی در این وبسایت میتوانید در سایت Reddit.com عضو شده و لینک مقالات خود را در آن قرار دهید.

وبسایت اُمیگو

شبکه اجتماعی امیگو نیز یکی دیگر از سایت هایی میباشد که میتوانید در آن ثبت نام نمایید و اقدام به انتشار محتوای رایگان بصورت رپورتاژ آگهی رایگان در این سایت نمایید .

کافیست در این سایت ثبت نام کنید و از قسمت ایجاد محتوا متن مورد نظر را قرار داده و ذخیره نمایید.

انتشار رپورتاژ آگهی رایگان در گوگل

با وارد شدن به سایت site.google.com میتوانید یک وبلاگ برای خود ایجاد نمایید و اقدام به انتشار رپورتاژ آگهی رایگان نمایید و از گوگل بک لینک رایگان دریافت کنید.
کافیست وارد آدرس site.google.com شده و یک وبلاگ ایجاد نمایید.

وبسایت بالاترین

سایت خبری بالاترین نیز یکی دیگر از سایت هایی میباشد که میتوانید در آن ثبت نام نمایید و اقدام به انتشار محتوای رایگان بصورت رپورتاژ آگهی رایگان در این سایت نمایید .

کافیست در این سایت ثبت نام کنید و از قسمت ایجاد محتوا متن مورد نظر را قرار داده و ذخیره نمایید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!