تعداد کاراکتر عنوان سایت

تعداد کاراکتر عنوان سایت


امروزه بهبود سئو وب سایت یکی از اصلی ترین دغدغه های مدیران وب سایت ها به شمار می آید. در واقع می توان گفت هر چقدر هم که سایت خوبی داشته باشید اگر استانداردهای سئو را رعایت نکرده باشید، با شکست مواجه می شوید. تگ عنوان نیز یکی از مهم ترین موارد سئو سایت به شمار می رود. با استفاده از این تگ می توانید موضوعات را دسته بندی کنید و به خواننده کمک کنید تا موضوع را بهتر درک کند. از طرفی دیگر شما با این تگ به بات های گوگل اطلاع می دهید که در مورد چه موضوعی صحبت می کنید.

تعریف تگ های header

این تگ ها توسط وب سایت W3Schools تعریف شده اند: تگ های h1 تا h7 برای معرفی عناوین یک مقاله ی اینترنتی استفاده می شوند. بنابراین تعریف تگ h1 برای وب سایت ها مهم و ضروری است و باید از آن استفاده کنند. در مقابل، تگ h6 از اهمیت کمتری برخوردار است و برای جدا کردن عناوین کم اهمیت بکار می رود.
تگ h1 به اصلی ترین موضوع اشاره می کند و معمولا پر رنگ ترین و درشت ترین تگ محسوب است. اما تگ h6 از نظر فونت و رنگ کوچک تر و کم رنگ تر می باشد. با استفاده از این تگ ها می توانید در درک مطلب به مخاطب کمک کنید. موتور های جست و جو نیز از این تگ ها برای پیدا کردن مطالب شما استفاده می کنند. در حقیقت می توان گفت که تگ های header ساختار مطلب شما را نشان می دهند.

هدف استفاده از تگ های Header چیست؟

اصلی ترین هدف استفاده از این تگ ها، دسته بندی مطالب می باشد. اگر شما بتوانید با این تگ ها به مخاطب خود کمک کنید تا مطلب مورد نظرش را سریع تر پیدا کند، او را جذب کرده و رضایتش را جلب خواهید کرد. زمانی باید از تگ h1 برای وب سایت خود استفاده کنید که می خواهید یک توضیح جامع از سایت خود ارائه دهید. بات های گوگل نیز با استفاده از این تگ ها موضوع محتوای شما را درک میکنند.

بهتر است از تگ ها به ترتیب استفاده کنید؛ یعنی ابتدا تگ عنوان h1 بعد h2 و به همین ترتیب. در این صورت از لحاظ سئو بهترین بازدهی را خواهید داشت.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!