download 2

سئو به منظور راهنمایی وبمسترها برای مفید بود  ، مناسب بودن ، واقعی بودن نتایج گوگل هست و رعایت قوانین سئو به زمان کمک میکند ! کمک می کند که میلیاردها جستجوی روزانه به سرعت به نتیجه برسد و وقت و زمان و انرژی مردم اتلاف نشود و در همان صفحه اول نتایج بهترین سایتها معرفی شود و سئو کار نیز دقیقا برای همین منظور تلاش می کند و هزاران فوت و فن را انالیز و پیاده سازی می کند .

سئو کردن سایت برای رشد در نتایج گوگل و بیشتر دیده شدن هست و انتخاب کلمات کلیدی و عنوان و متن مناسب و تمام فاکتور های سئو به منظور بهبود رتبه ی سایت در گوگل و سایر موتورهای جستجو هست ( علاوه بر جلب توجه مخاطب ) .
عنایت فرمایید سئو نتیجه آنی ندارد و در درازمدت به جایگاه خودش میرسد و اینطور نیست که با عقد قرارداد با سئوکار و آغاز سئوی سایت شما بیکباره شاهد افزایش ورودی گوگل باشید و باید هفته ها و ماه ها منتظر ماند که البته امروزه به دلیل پیشرفت الگوریتم های گوگل و سرعت عمل گوگل ، پیشرفت و دریافت فیدبک در همان هفته ی اول هم قابل مشاهده هست .

تاثیر Seo ( سئوکار ) روی وبسایت

حال تاثیر فعالیت سئو کار روی سایت را توضیح می دهیم که پس از اینکه سئوکار روی وبسایت فعالیت کرد چه فیدبک و اتفاقاتی می افتد :

  1. بهبود محبوبیت سایت شما نزد گوگل و bing و یاهو …
  2. بهبود رنک سایت در همین موتورهای جستجو
  3. بالارفتن ورودی های گوگل و افزایش مشتری و مخاطبان سایت شما
  4. بالارفتن درصد اعتماد کاربران حاضر درسایت و افزایش فروش
  5. افزایش ترافیک های جدید و غیر تکراری ( روزانه درصد زیادی از مخاطبان اولین بار وارد سایت شما می شوند و این بشدت در درامد شما تاثیر دارد)
  6. جلب توجه کمپانی های تبلیغاتی که از جایگاه سایت شما به نفع خودشان تبلیغات می کنند
  7. فراهم شدن شرایط برای افزایش پیشرفت با ریسک کمتر و بدون نگرانی
  8. و خیلی تاثیرات دیگر …

ویژگی های یک سئوکار حرفه ای وردپرس:

اگر می خواهید که یک سئوکار ماهر شوید و یا خودتان یک سئوکار استخدام کنید، باید در نظر بگیرید که ویژگی های این فرد چیست؟ این ویژگی های در نحوه تشخیص میزان مهارت و توانمندی یک فرد متخصص سئو به شما کمک زیادی می کنند! مهم ترین ویژگی های یک سئوکار حرفه ای عبارت است از:

  • توانایی بالا در سنجش و بررسی دقیق کلمات کلیدی شما و رقبایتان
  • وعده های پوچ و توخالی مانند یک ماهه رسیدن به هدف را نمی دهد، اما قول می دهد که این کار را حتما در سریع ترین زمان انجام دهد!
  • تسلط بالایی بر روی تمامی ابزارهای سئو دارد.
  • اهل مطالعه است و تمامی اخبار مربوط به الگوریتم های گوگل را دنبال می کند!
  • از تکنیک های کلاه سیاه سئو برای رساندن شما به صفحه اول گوگل استفاده نمی کند چرا که می داند با این کار کسب و کار شما را نابود می کند!
  • دلسوزانه و با انرژی وصف ناپذیری مشکلات سایت شما را بررسی و برطرف می کند
  • در نوشتن محتوا استاد است، اما شاید خودش محتواهای شما را ننویسد!
  • قادر است که با ابزارهایی خاص، رفتار کاربران شما را بررسی کند.
  • تمام فعالیت های سئو و بهینه سازی سایت خود را از بیس برای بهبود مشکلاتتان انجام می دهد
  • قادر است که یک استراتژی سئو با حداقل میزان هزینه و بالاترین بازدهی برای شما طراحی کند
  • با انجام فعالیت های خود در نهایت شما را به هدفتان که می تواند افزایش ترافیک سایت، فروش محصولات و خدمات باشد، می رساند!

images 10

سئوکار حرفه ای:مهندس مهدی مژدهی

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!