images 30

بهینه سازی وب سایت یا خدمات سئو مبتنی بر تکنیک ها و اعمالی است که رتبه بندی وب سایت را بر اساس کلمات کلیدی ویژه در موتورهای جستجو بهبود می بخشد. در نتیجه هنگامی که کاربران به دنبال مطلبی خاص به جستجو در اینترنت مشغولند، با درج کلمه یا کلمات مرتبط (Keywords) با آن موضوع می توانند به وب سایت هایی که در آن زمینه فعال هستند دسترسی پیدا کنند.
موتورهای جستجو صفحات وب سایت هایی  را که در آنها از کلمه یا کلمات مرتبط (کلمات کلیدی) استفاده شده لیست می کنند. اولین رتبه ها بر اساس هر کلمه یا کلمات کلیدی بر مبنای قوائد و دستورالعملهای هر موتور جستجو طبقه بندی شده و به کاربران ارائه می گردد.
موتور جستجوی گوگل (Google Search Engine) با توجه به امکانات و سابقه زیاد، بر طبق آمار 65% از جستجوهای کاربران در این اینترنت را شامل می شود که در نتیجه رتبه بندی در این موتور جستجو بسیار حائز اهمیت است. گوگل قواعد و دستورالعملهای رتبه بندی وب سایت ها را بصورت کلی اعلام می نماید تا صاحبان وب سایت ها با رعایت آنان به ارتقاء صفحات وب خود بپردازند. به همین دلیل می توان گفت که رتبه بندی وب سایت ها امری نسبی و قابل تغییر می باشد.

مزایای بهینه سازی سایت:

شکست رقبا

بهینه سازی وبسایت سریع ترین و آسان ترین روش برای شکست رقبای شماست. در حقیقت کاربران وب به ندرت در صفحاتی به جز صفحات اول موتورهای جست وجوگر به دنبال هدف موردنظر خود هستند.
این دقیقا یک مسابقه جنجالی برای حضور در 10 آدرس موجود در صفحه اول موتورهای جست و جو گر است، بنابراین چه کسی می تواند توجه مشتریان بالقوه را برای اولین بار به خود جلب کند؟
در این مسابقه شما می توانید به وسیله بهینه سازی وب سایت خود برنده باشید.

فروش بیشتر

افزایش بیشتر بازدید افراد از وب سایت شما باعث جذب مشتریان بالقوه بیشتری خواهد شد. لحظه ای برای افزایش بازدید وب سایت خود درنگ نکنید. فروش خود را با یک تصمیم درست و به موقع افزایش دهید.

برند سازی

بهینه سازی وب سایت در هر دو مقیاس محلی و ملی تاثیرگذار است، از مزایای بهینه سازی سایت مسلط شدن بر روی بازار محلی شما می باشد همچنین می توانید مشتریان خود را گسترش داده و به بازار سراسر کشور ارتقاء دهید. با این روش می توانید برند خود را بیش از حد تصور خود گسترش دهید.دیده شدن در صفحه اول گوگل برای مدت طولانی, تاثیر مثبتی روی فرایند برند سازی و اعتماد افراد به برند شما دارد.

سهم بیشتر در بازار و حضور بلند مدت»:

امروزه اینترنت سهم بالایی در فروش کالا و خدمات دارد و با بهبود رنک شما در موتورهای جستجو مثل گوگل, تعداد بازدید و خرید از کسب و کار شما بیشتر میشود. هنگامی که سئو وب سایت به درستی انجام شود، نتیجه به دست آمده ماندگاری بیشتری دارد، احساس آرامشی به واسطه حضور شما در رتبه بندی میان همکاران و رقبای شما به وجود می آید و وب سایت شما روز به روز مشتریان بیشتری را با مجموعه شما آشنا می کند.

تیم شبانه روزی بازاریابی فروش 24 ساعته:

یک وب سایت بهینه سازی شده هم چون یک تیم شبانه روزی بازاریابی برای کسب و کار شما عمل می کند، درحالی که ساعت کاری مجموعه شما به پایان رسیده است. با داشتن وب سایت مناسب و پیاده سازی سئو روی آن, شما میتوانید به صورت 24 ساعته و هفت روز هفته فروش انجام دهید. در واقع یک وب سایت بهینه سازی شده درحال معرفی تجارت شما به سراسر دنیاست.

بازاریابی مقرون به صرفه:

بهینه سازی وب سایت می تواند از موثرترین و مقرون به صرفه ترین استراتژی های بازاریابی باشد. در صورتی که شما با یک مجری متخصص وارد عمل شوید و گوی سبقت را از رقبای خود بربایید.

صرفه اقتصادی سئو سایت:
سئو سایت مزیت های بسیاری دارد, در کنار این مزیت ها به نسبت تبلیغات و دیگر روش ها هزینه کمتر و سود بیشتر دارد و میتواند برای هر تجارتی سودمند باشد. در واقع سئو سایت هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است.
نتایج قابل سنجش:
سئو یکی از معدود استراتژی های بازاریابی است که نتایج آن به شکل محسوس قابل اندازه گیری و تجزیه تحلیل است و میتواند در تصمیم گیری هوشمندانه شرکت ها تاثیر مثبت داشته باشد.

images 29

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!