اهمیت سئو وب سایت برای کسب و کارها
اهمیت سئو وب سایت برای کسب و کارها
ایجاد اعتماد بین کسب و کار و مشتری
تجربه کاربری به این معناست که کاربر چطور میتواند بخشهای مختلف سایت شما را مشاهده کند و دسترسی به سایر بخشهای آن به چه میزان راحت و سریع است.
هر سایت باید ساختار و پایه محکمی داشته باشد. UX ترکیبی از نوع طراحی سایت، تون و برندینگ است که باهم بهترین تجربه برای کاربر را ایجاد میکند.
با ترکیب SEO و UX خوب، کسب و کار شما شناخته میشود. جست و جو های ارگانیک نتایجی هستند که صرفاً از طریق جست و جو ی کاربر در SERP ظاهر میشوند.
با داشتن تجربه کاربری و سئو خوب، شما برای داشتن رتبه خوب در SERP هزینه زیادی نکردید. وقتی به صورت ارگانیک اعتماد ایجاد میکنید، به صورت خود به خود سئو سایت خود را بهبود می بخشید.
اگر مایحتاج کاربران را تامین کنید، به منبع قابل اعتماد مشتری تبدیل میشوید که میتوان به آن تکیه نمود. در نتیجه، اگر از استانداردهای گوگل برای بهینه سازی سایت پیروی نکنید، سایت آسیب میبیند.
با ارائه مطالب مورد نیاز کاربر، اعتماد آن را روز به روز جلب کنید تا جایگاه بهتری در فضای مجازی و بین مشتریان پیدا کنید.
جلب توجه مشتری
منظور از جلب توجه مشتری به صورت ارگانیک این است که سایت شما با جست و جوی مشتری، برای آنها نمایش داده شود. کاربران میتوانند شما را بر اساس نیازهای خود دنبال کنند؛ در این مرحله اهمیت کلمات کلیدی در محتوا خود را نشان میدهد.
وقتی شما از نظر مشتری کسب و کاری باشید که میتواند تمام نیازهای آن را برآورده کند، تعامل بیشتری با شما ایجاد میکند. اهمیت سئو سایت در این است که شما را به عنوان سرنخهای بالقوه نشان میدهد و شرایطی را فراهم کند که با افراد مختلف با شما تعامل کنند.
سئو مسیری را ایجاد میکند که باعث دیده شدن بیشتر شما شود.
دانستن نیاز مردم از طریق الگوریتمهای سئو، از اهمیت زیادی برخوردار است. با استفاده از سئوی محلی میتوانید متوجه نیازهای مشتریان اطراف خود بشوید و کسب و کار خود را در جهت رفع نیازهای مردم اطراف خود پیش ببرید.
سئوی محلی از موقعیت جغرافیایی برای دیده شدن کسب و کار شما در نتایج جست و جو استفاده میکند.
به عنوان مثال، اگر هدف شما جذب مشتریهای محدوده غرب تهران باشد با سئوی محلی میتوانید سایت خود را در نتایج جست و جوی مشتریهای بالقوه همان محدوده نشان دهید